Prędzej czy później każdy, kto poważnie zamierza rozwijać swój biznes w internecie, skorzysta z reklamy AdWords. Nic dziwnego, Google zadbała, aby jej usługa miała duży potencjał i po prostu się opłacała. Jeśli jeszcze nie korzystacie z AdWords, podpowiadamy Wam, dlaczego warto w ten sposób się reklamować.

AdWords ma już 17 lat. Od początku jej istnienia Google intensywnie rozwija usługę, co jakiś czas wprowadzając mniej lub bardziej rewolucyjne modyfikacje. Nie zmienia się tylko jedno: z AdWords warto korzystać. Jest wiele powodów, o których za chwilę napiszemy szerzej. Tutaj dodamy tylko, że możecie być pewni, że Wasza konkurencja z AdWords korzysta na pewno. Dlatego nie warto się z tym ociągać. Nawet jeśli nie czujecie się na siłach, aby sami prowadzić kampanię reklamową w Google, dziś nie jest to problemem. Wiele profesjonalnych firm oferuję taką usługę. Przykładem jest chociażby Promotraffic, który nie tylko zajmie się AdWords (sprawdź ofertę agencji Promotraffic na stronie http://promotraffic.pl/uslugi/kampanie-reklamowe/), ale również kompleksowo zadba o działania SEO, pozwalające uzyskać wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Zanim jednak rozpoczniecie przygodę z AdWords, kilka słów o tym, dlaczego warto.

AdWords mniej skomplikowane niż się wydaje

Skuteczność kampanii AdWords zależy oczywiście od wielu czynników i warto eksperymentować z ustawieniami parametrów tych kampanii, a potem sprawdzać ich efektywność. Jednak samo rozpoczęcie przygody z AdWords nie jest wcale tak skomplikowane, jakby się mogło to wydawać na pierwszy rzut oka. Im dłużej będziecie korzystali z systemu reklamowego Google, tym skuteczniejsze będą Wasze reklamy. AdWords ma tę cechę, że pozwala błyskawicznie rozpocząć dowolną kampanię marketingową. Dzięki temu można na przykład reagować szybko na różne wydarzenia, którymi interesuje się w danej chwili świat i nawiązywać do nich w przekazie reklamowym. To zwiększy skuteczność kampanii AdWords.

Sztuka docierania do odbiorcy

Warto podkreślić, że AdWords to przede wszystkim doskonała okazja skutecznego dotarcia do odbiorcy. Z jednej strony macie szansę trafić z Waszym przekazem marketingowym do zupełnie nowych użytkowników, z drugiej – możecie kierować reklamę do ściśle określonej grupy odbiorców. W tym przypadku konieczna jest znajomość Waszej grupy docelowej, jej zainteresowań, problemów itp. Wszystko tak naprawdę polega na dobraniu odpowiednich fraz i przeznaczeniu odpowiedniego budżetu. Ten ostatni nie musi być wcale ogromny, jeśli znajdziecie mniej popularne słowa kluczowe, które jednocześnie będą atrakcyjne dla Waszej grupy docelowej.

Czy stać Was jeszcze na to, aby nadal nie używać AdWords? Wątpliwe!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here