Stojaki reklamowe jako sposób reklamowania marki

W dwudziestym pierwszym wieku coraz większym zainteresowaniem cieszą się narzędzia pozwalające na prowadzenie marketingu w sieci (kampanie mailingowe, newslettery, reklamy w wyszukiwarce itp.). Taki stan rzeczy nie oznacza jednak, że marketing tradycyjny odszedł już do lamusa. Wręcz przeciwnie — przedsiębiorcy wciąż chętnie stosują takie rozwiązania. Dobrym przykładem są tu na przykład stojaki reklamowe jako sposób reklamowania marki.

Czym jest stojak reklamowy? Podstawowe informacje

Czym jest stojak reklamowy? Nie trzeba umieszczać tu obszernych definicji, ponieważ zapewne każdy z nas spotkał się z tego typu urządzeniem. Jest to niewielka, zazwyczaj wysoka na kilkadziesiąt centymetrów platforma ozdobiona materiałami promującymi daną markę. Stojak może stanowić:

  • reklamę samą w sobie (w takim przypadku montuje się na stojaku duży materiał promocyjny zawierający logo przedsiębiorstwa, jego hasło reklamowe czy dane kontaktowe pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta);
  • miejsce na ulotki, firmowe gadżety itp.

Stojak reklamowy jako skuteczny sposób reklamowania marki

Stojaki reklamowe nie są skomplikowanym rozwiązaniem, a jednocześnie oznaczają wiele korzyści dla reklamodawców. Odpowiednio użyte stojaki na materiały reklamowe to świetny sposób na budowanie marki przedsiębiorstwa. Jest to szczególnie istotne w czasach, w których właściwie w każdej branży rynkowej panuje silna konkurencja. Stojaki reklamowe pomagają marce reklamodawcy zapisać się w świadomości odbiorcy. Jeśli reklama jest atrakcyjna, znaczne się szansa na to, że odbiorca otworzy w przyszłości stronę internetową i skorzysta z usług oferowanych przez daną firmę.

Z tego powodu stojaki są powszechnie wykorzystywane w takich miejscach jak na przykład:

  • centra handlowe — galerie to miejsca odwiedzane każdego dnia przez tysiące klientów. Stojak reklamowy umieszczony na ruchliwym korytarzu to w takiej sytuacji duża szansa na pozyskanie nowych klientów,
  • targi, konferencje i spotkania branżowe — jest to szczególnie przydatne w przypadku marek oferujących swoje rozwiązania w segmencie B2B (biura rachunkowe, firmy transportowe itp.). Dobrze przygotowany stojak reklamowy może przyciągnąć wielu nowych kontrahentów,
  • uczelnie wyższe — jeśli reklamodawcą jest np. przedsiębiorstwo oferujące produkty sportowe czy kosmetyczne, umieszczenie stojaka na terenie uczęszczanym przez tysiące młodych osób (takim miejscem jest bez wątpienia szkoła wyższa) oznacza dużą szansę na dotarcie do grupy docelowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here