Reklama umieszczona na oknie lub witrynie lokalu może w pozytywny sposób wpłynąć na wizerunek firmy. Stosowana może być zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Zobaczcie jakie występują rodzaje okiennych folii reklamowych.
Reklama dźwignią handlu
Folia okienna to najprostsza, ale też jedna z najbardziej skutecznych, forma reklamy. Witryna oklejona tego typu folią przyciąga spojrzenia przechodniów i wzbudza ich zainteresowanie, a więc pomaga w znalezieniu nowych klientów. To jednak nie są jej wszystkie zalety.
-Folia reklamowa, którą okleja się witryny i okna to efektowny element wystroju, który uatrakcyjni frontową część siedziby firmy lub sklepu. Jako, że tego typu okleiny są odporne na zanieczyszczenia zawarte w kurzu i spalinach, to ozdobione nimi okna zawsze wyglądają estetycznie i świeżo – zapewnia nasz rozmówca reprezentujący Pracownię Reklamy LOGART.
Rodzaje folii reklamowych
Folie reklamowe, którymi okleja się okna i witryny powstają z użyciem nowoczesnych technologii, dzięki czemu mogą zdobić siedziby firm, instytucji, restauracji, klubów oraz punktów usługowych położonych w atrakcyjnej okolicy.
Do oklejania okien używa się folii:
- szronionych – są półprzezroczyste, zapewniają intymność, jednocześnie przepuszczając światło, chronią przed wścibskimi spojrzeniami przechodniów,
- matowych – są jednobarwne, rozpraszają światło, zapewniają dyskrecję, można wybierać spośród kilku odcieni (białego, szarego, srebrnego i brązowego),
- mrożonych – rozpraszają światło widzialne, pełnią rolę dekoracyjną, zapewniają intymność, doskonale prezentują się na płaskich powierzchniach,
- przeciwsłonecznych – wewnętrzne i zewnętrzne, stosowane są w celu zapewnienia skutecznej ochrony przed wpadaniem promieni słonecznych do wnętrza budynku,
- antywłamaniowych – zabezpieczają pomieszczenia przed niepożądanym intruzem.
Dobre wykonanie gwarancją sukcesu
Folie reklamowe nie tylko stanowią świetną ozdobę okna i witryny, ale przede wszystkim mają za zadanie zachęcić potencjalnych klientów do zainteresowania się działalnością danej firmy. Warto więc zlecać oklejanie okien renomowanej i godnej zaufania pracowni reklamy, aby być w pełni zadowolonym z osiągniętego efektu.