Tablice emaliowane kojarzą się z miejscami użyteczności publicznej, takimi jak urzędy czy przychodnie. Tymczasem warto spojrzeć na nie jako na skuteczny nośnik reklamy. W ostatnim czasie do łask wracają właśnie tradycyjne nośniki reklamy – estetyczne, trwałe i przyciągające uwagę potencjalnych klientów. Podpowiadamy zatem, jak wykorzystać tablice emaliowane w swojej kampanii marketingowej.
Tablice emaliowane jako efektowna reklama
Umieszczone w terenie nośniki reklamy powinny być wytrzymałe, a także odporne na uszkodzenia mechaniczne i czynniki atmosferyczne. Tylko estetyczne i nienagannie wyglądające szyldy czy reklamy spełniają bowiem swoją funkcję – przyciągają uwagę i zachęcają do poznania oferty firmy.
Dużą wytrzymałością i ciekawym designem cechują się tablice emaliowane. Tablice emaliowane reklamowe wykonane są ze stalowej blachy o grubości ok. 2-3 mm. Ich powierzchnię pokrywa się odpornym szkliwem, wypalanym w temperaturze od 800 do 900°C. Ponadto takie tablice mogą mieć różne formy: wypukłe, płaskie, z zaokrąglonymi krawędziami itd.
Ciekawe pomysły na wykorzystanie tablic emaliowanych
Tablice emaliowane dają wiele możliwości – są ciekawe i oryginalne, wykonane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, a na ich powierzchni można umieścić dowolny nadruk.
- Tablice emaliowane z reklamą w stylu retro mogą przywodzić na myśl czasy niezwykle pomysłowych szyldów i reklam peerelowskich sklepów. Nie da się ukryć, że pod względem kreatywności marketingowców były to niesamowicie ciekawe czasy. Każdy z nas zna kultowe hasła, umieszczane na plakatach, billboardach czy właśnie szyldach sklepów i instytucji sprzed lat. Warto wykorzystać taki element w swojej kampanii marketingowej, by wyróżnić się spośród konkurencji.
- Tablicę można wykorzystać do przekazania klientom najważniejszych informacji – na przykład godzin otwarcia sklepu czy punktu usługowego. Pełnić będzie wówczas funkcję typowo informacyjną. Na tablicy emaliowanej można też umieścić cennik lub ofertę z najważniejszymi produktami czy usługami.
- Tablice emaliowane pozwalają na stworzenie ciekawych kompozycji; nie trzeba decydować się na jeden szyld. Można stworzyć ciekawą dekorację fasady, przyciągając do sklepu potencjalnych klientów. Mogą to być umieszczone jedno pod drugim hasła lub tablice, które wskazują wejście do sklepu.
Pomysłów jest naprawdę wiele, a powierzchnia tablicy przyjmie każdą – nawet najbardziej szaloną i oryginalną – propozycję. Obecnie w marketingu właśnie o to chodzi – trzeba przyciągnąć uwagę nietypowymi rozwiązaniami. Ważna jest jednak estetyka i umiar, a zatem tablica emaliowana świetnie sprawdzi się w roli nośnika reklamy.