Pozycjonowanie strony www Wrocław

Zastanawiasz się nad pozycjonowaniem swojej firmowej strony www? Nie znasz się wogóle w tematach internetowych, a potrzebujesz wybrać agencję Seo, która rzetelnie zajmie się Twoją stroną internetową? W tym artykule omawiamy kilka kwestii, które warto wziąć pod uwagę wybierając firmę od pozycjonowania.

W dobie coraz bardziej rosnącej popularności internetu właściciele wielu biznesów dostrzegają ogromny potencjał jaki kryje się w dobrze wypozycjonowanej stronie internetowej. W przypadku firm świadczących usługi w określonych regionach geograficznych mówi się o pozycjonowaniu lokalnym. Ale oczywiście mało kto ma na tyle wiedzy i czasu, aby cały proces pozycjonowania przeprowadzić samodzielnie. Tego typu działania najczęściej zleca się agencjom specjalizującym się w pozycjonowaniu stron w Google. Czym się kierować wybierając agencję Seo? Na jakie zapisy w umowie warto uważać? O co w ogóle pytać przedstawiciela firmy?

Pytania jakie warto zadać agencji seo

Jesteś na etapie dogadywania szczegółów współpracy w zakresie pozycjonowania Twojej firmowej strony internetowej? Warto najpierw zdobyć nieco wiedzy, aby mieć pewność, że wybierzesz dobrą firmę, która ma i kompetencje i chęci, aby pomóc Ci w zrealizowaniu celów. Niewątpliwie jednym z podstawowych pytań jest to dotyczące doświadczenia w Seo. Czy dana firma może potwierdzić swoje kompetencje zrealizowanymi z sukcesem projektami? Jakimi efektami może się pochwalić? Przy tym pytaniu warto kierować się rozwagą, ponieważ wielkie agencje pozycjonujące na ogół będą mogły pochwalić się ogromnymi sukcesami, ale niekoniecznie muszą mieć one przełożenie na jakość świadczonych usług dla niewielkich lokalnych firm. Przecież najlepsi specjaliści są w takich firmach odpowiedzialni za bardzo duże i zyskowne projekty. Jak informuje serwis internetowy DST DESIGN w dużych agencjach seo niestety dużym prawdopodobieństwem jest, że strategią niewielkich budżetowo zleceń zajmą się początkujący juniorzy. Wielu właścicieli firm jest zdania, że najlepszą opcją jest szukanie niewielkiej agencji działającej w tej samej lokalizacji. Dzięki temu łatwiej jest utrzymać stały kontakt w okresie współpracy, co niejednokrotnie ma duży wpływ na jakość obsługi. Kolejne pytania o współpracę powinny oczywiście dotyczyć działań jakie będą podejmowane, na jakich stronach firma planuje publikować linki pozycjonujące, jakiego typu będa to linki? Czy firma pozycjonująca po okresie obowiązywania umowy nie zdejmie linków pozycjonujących (niestety częsta praktyka)? Jakie hasła są wybierane do pozycjonowania? Czy są to hasła wpisywane przez internautów (można to sprawdzić korzystając z profesjonalnych narzędzi)?

Na koniec warto jeszcze wspomnieć o kwestiach związanych z raportowaniem comiesięcznych prac. Niektóre agencje Seo, zwłaszcza te nieuczciwie podchodzące do współpracy starają się wręcz ukryć przed klientem realny zakres przeprowadzanych działań. Dlaczego? Otóż gdyby klient dowiedział się jakiego typu linki są publikowane, mógłby mieć wiele zastrzeżeń. Łatwiej jest napisać w raporcie poprostu, że są dawane linki w liczbie takiej a takiej zamiast wypisać odnośniki do nich prowadzące. Dzięki temu firma pozycjonująca w łatwy sposób może manipulować raportami sprawiając wrażenie przeprowadzanych wielu prac, gdy w rzeczywistości jest ich bardzo niewiele, albo nawet nie ma ich wcale. Zatem podpisując umowę, należy zwracać uwagę na zapisy dotyczące raportowania i na pewno nie zgadzać się na te pozwalające firmie pozycjonującej na zachowywanie działań w tajemnicy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here