Branding, czyli unikalna sztuka budowania marek

0
Branding

Największe szanse na odniesienie sukcesu w dzisiejszym niezwykle konkurencyjnym i zróżnicowanym świecie biznesu mają marki, która niosą ze sobą konkretne wartości oraz oferują swoim odbiorcom unikalne przeżycia. Tylko w ten sposób możliwe jest dziś zdobycie uwagi odbiorców oraz utrzymanie jej na tyle długo, aby stali się oni stałymi, wiernymi klientami. Do osiągnięcia takiego celu wprost prowadzi umiejętnie przeprowadzony branding, czyli proces budowania silnych, konkurencyjnych marek.

Czym jest branding i jak się go przeprowadza?

Branding w najprostszy sposób możemy określić jako zbiór marketingowych metod i działań, które pozwalają wykreować markę zgodnie z założeniami oraz utrwalić fakt jej istnienia i funkcjonowania w świadomości odbiorców. Kluczem do udanego brandingu jest spójność i konsekwencja w budowaniu marki, które wywierają ogromny wpływ na jej późniejszą rozpoznawalność wśród konsumentów. Branding bardzo często określa się także jako proces prowadzący wprost do stworzenia silnego, stabilnego i rozpoznawalnego brandu, czyli marki.

Każda marka powstaje jako odpowiedź na potrzeby klientów. Wszystkie firmy posiadają swoją konkretną grupę docelową, czyli zbiór osób, do których w pierwszej kolejności skierowane są ich usługi lub produkty. Grupy docelowe mogą być bardzo różne, a kluczem do sukcesu jest stworzenie takiego brandu, który idealnie wpisze się w oczekiwania klientów, zarówno pod względem ofertowym, jak i wizerunkowym. Klienci są bowiem swoistym kluczem do wybicia się marki ponad konkurencję i odniesienia sukcesu na rynku. Bez grupy docelowej, firma nie ma szans na przeprowadzenie procesu sprzedaży, a co za tym idzie, nie osiągnie zysków.

Branding w nowoczesnym wydaniu – jak to wygląda w praktyce?

marka

Każda marka, która pragnie osiągnąć sukces, musi w swoich dążeniach uwzględnić potrzeby i oczekiwania klientów. Musi ponadto reprezentować sobą bliskie grupie docelowej wartości i podejście po to, aby jej klienci mogli utożsamiać się z tymi samymi wartościami i emocjonalnie przywiązać się do konkretnego brandu. Prawidłowo przeprowadzony branding sprawia więc, że klient nie tylko na pierwszy rzut oka rozpoznaje konkretną markę, ale także wzbudza ona w nim określone, pozytywne odczucia i emocje, które następnie skłaniają go do skorzystania z jej usług. Branding pozwala firmie kreować pożądany wizerunek oraz być postrzeganą w dokładnie taki sposób, jaki został określony w jej strategii.

Solidny, mocny brand oferuje klientom dostęp do unikalnego świata przeżyć i emocji. Ma to szczególne znaczenie w dzisiejszym świecie, w którym decyzje zakupowe są podejmowane w zaledwie kilka sekund, a wybór konkretnych produktów zwykle podyktowany nie tyle samą jakością, lecz konkretnymi wykreowanymi marketingowo wartościami i przekonaniami stricte związanymi z konkretnym brandem. Sam branding jest natomiast procesem kosztownym i czasochłonnym. Nie sposób prawidłowo go przeprowadzić, jeśli nie dysponujemy wiedzą, doświadczeniem oraz umiejętnościami z zakresu budowania marek. W pełni uzasadnioną praktyką jest więc korzystanie w tym zakresie z usług profesjonalnej agencji brandingowej, która jest specjalistą w dziedzinie brandingu.

Co zrobić, aby mieć większe zasięgi?

0
większe zasięgi

Budowanie społeczności wokół firmy czy marki osobistej to cel nadrzędny, jaki realizuje się w strategii na social media. Im więcej odbiorców i użytkowników zainteresuje się kontem i prowadzonymi na nim działaniami, tym większa szansa na powodzenie biznesu – wyższą sprzedaż, lepsze współprace, większą rozpoznawalność marki itd. Co zatem zrobić, by mieć większe zasięgi na swoich kontach w mediach społecznościowych? Sprawdź!

Wzornictwo – kierunek studiów, którym warto się zainteresować

0
Wzornictwo

Wzornictwo to coraz popularniejszy kierunek studiów. Mimo to, nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że taki kierunek studiów w ogóle istnieje. Dobrze byłoby więc dowiedzieć się tego, co takiego robi się na tym wyjątkowym kierunku. Doskonale byłoby mieć także świadomość tego, co można robić po nim. Na szczęście, okazuje się, że możliwości jest naprawdę całkiem sporo.

Wzornictwo – czym charakteryzuje się ten kierunek studiów?

Wzornictwa z całą pewnością nie można uznać za popularny kierunek studiów. Tymczasem, studia na tym wyjątkowym kierunku mogą wyposażyć nas w wiele praktycznych oraz teoretycznych umiejętności. Przede wszystkim, możemy dowiedzieć się wielu intrygujących rzeczy na temat designu oraz projektowania różnego rodzaju produktów. Absolwenci tego kierunku powinni potrafić tak zaprojektować dany produkt, aby był on jednocześnie funkcjonalny oraz atrakcyjny pod względem wizualnym. Studia na tym kierunku gwarantują możliwość uczestnictwa w wielu różnego rodzaju interesujących projektach. Będzie można brać udział w ciekawych zajęciach praktycznych, które wyposażą nas w niezwykle przydatne umiejętności.

Co można robić po wzornictwie?

Kierunek, jakim jest wzornictwo może nas wyposażyć w wiele praktycznych oraz teoretycznych umiejętności. Absolwenci takich studiów mogą więc starać się o pracę w naprawdę wielu miejscach. Niektórzy postawią na karierę naukową. Dzięki temu, będą mogli połączyć pracę z pasją. Wiele osób zdecyduje się również na projektowanie mody. Praca w zawodzie projektanta mody może być niesamowicie interesująca, ale i pełna wyzwań. Jeżeli jednak nasze projekty wywrą pozytywne wrażenie na potencjalnych klientach oraz krytykach, możemy zarobić całkiem duże pieniądze. Sporo osób decyduje się także na projektowanie opakowań różnego rodzaju produktów. Wato zdecydować się na taką ścieżkę zawodową, która wydaje nam się najbardziej pociągająca. Trzeba jednak liczyć się z tym, że każdy zawód rządzi się swoimi własnymi prawami. Warto więc brać pod uwagę swoje cechy charakteru. Nie każdy jest stworzony do pracy w samotni. Nie wszyscy będą też zadowoleni z pracy z innymi ludźmi.

Jak wybrać dobrą uczelnię?

Wiele osób zastanawia się nad tym, czym kierować się przy wyborze uczelni. Trzeba bowiem mieć świadomość tego, że nie każda z nich może przypaść nam do gustu. Wybór uczelni powinien być bez wątpienia jak najstaranniej przemyślany. Wydaje się, że najlepiej będzie postawić na uczelnię, która cieszy się mnóstwem pozytywnych opinii absolwentów. Koniecznie trzeba jednak zwrócić uwagę na to, jaka jest odległość uczelni od naszego miejsca zamieszkania. Wielu osobom zależy na tym, aby była ona stosunkowo niewielka. Dla niektórych osób istotne jest także to, aby uczelnia była prestiżowa. Dla każdego może to jednak znaczyć co innego. Trzeba zastanowić się również nad tym, czy chcemy kształcić się na uczelni państwowej, czy też na uczelni prywatnej. Studia na uczelni prywatnej powiązane są z koniecznością płacenia czesnego i należy mieć tego świadomość.

Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://www.ssw-sopot.pl/wzornictwo/

Artykuły biurowe – czyli co powinno znaleźć się w każdym biurze

0
artykuły biurowe

Każde biuro do sprawnego funkcjonowania potrzebuje kompletu odpowiednich akcesoriów – trudno wyobrazić sobie firmę funkcjonującą bez długopisów, teczek albo spinaczy do papieru. Zapas konkretnych produktów znacznie ułatwia wykonywanie codziennych zadań i obowiązków, jakie czekają na pracowników w biurze. Jakie artykuły biurowe powinny znaleźć się w każdej firmie by zapewnić jej płynne funkcjonowanie?

Segregatory do dokumentów

Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję pracować w biurze wie, jak ogromne ilości dokumentów się w nim znajdują; wszelkiego rodzaju umowy czy formularze powstają w niemal niekontrolowanych ilościach i nietrudno o to, by zapanował wśród nich chaos organizacyjny. By temu zapobiec, warto wyposażyć biuro w duże ilości segregatorów do dokumentów – jest to zdecydowanie jeden z najbardziej przydatnych w firmach artykułów biurowych. W tym samym celu pomocne mogą się okazać również teczki i organizatory na dokumenty.

Organizer na biurko

Na każdym biurku w biurze powinien obowiązkowo znajdować się organizer na biurko – jest to ogromne ułatwienie dla pracowników, umożliwiając uporządkowanie obszaru pracy i zapobiegając powstawaniu bałaganu. Ten artykuł biurowy pomoże wprowadzić w biurze porządek i poprawić komfort pracy – dużo lepiej pracuje się, mając pod ręką wszystkie potrzebne długopisy, nożyczki czy taśmę klejącą.

Długopisy i inne przybory piśmiennicze

Warto mieć w biurze spory zapas długopisów i innych przyborów piśmienniczych, na przykład zakreślaczy. Często zdarza się, że długopis przestaje pisać w najmniej oczekiwanym momencie; dobrze mieć w takiej chwili nowe pod ręką, by nie musieć przerywać pracy i niepotrzebnie frustrować się poszukiwaniami nowego długopisu. Trudno wyobrazić sobie biuro bez tych artykułów biurowych – warto zgromadzić ich większą ilość.

Pieczątka i tusz do pieczątki

Niezastąpione i ponadczasowe, służą do sygnowania wszelkiego rodzaju dokumentów w elegancki sposób. Ten artykuł biurowy niestety traci na popularności, wypierany przez fakt, że spora część umów i dokumentów jest w dzisiejszych czasach podpisywana elektronicznie; nie zmienia to jednak faktu, że warto zawsze mieć je w szufladzie w biurze, na wszelki wypadek.

Magnesy do tablicy

Oczywiście, nie można zapomnieć o nieocenionych magnesach do tablicy – okazują się niezastąpione w trakcie wszelkich spotkań i prezentacji, które wymagają przytwierdzenia kartek do metalowej tablicy. Dostępne w wielu kształtach i kolorach, te artykuły biurowe mogą przy okazji wnieść do firmy odrobinę radości i koloru.

Google Maps – co zrobić, żeby firma była widoczna w mapach?

0
Google Maps

Profilem w Mapach Google zarządza się przy pomocy panelu „Google Moja Firma” lub inaczej – „Menedżera Profilu Firmy”. W ten sposób można podać jej godziny otwarcia oraz wszelkie związane z nią bieżące informacje. Poprawnie uzupełniony i stale aktualizowany profil Google Moja Firma pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy wcześniej nas nie odnajdowali w internecie lub dużo łatwiej znajdowali konkurencję.

Jak dodać firmę do Map Google lub zacząć nią zarządzać?

Najprostszym sposobem, aby Twoja firma pojawiła się w Google Maps i abyś zarządzał(a) jej profilem, będzie wykonanie następujących kroków:

  1. Wpisanie w wyszukiwarce „Google Moja Firma”,
  2. Przejście pod pierwszy wynik prowadzący do portalu „Google Moja Firma” (zwanego też „Menedżerem Profilu Firmy”),
  3. Kliknięcie przycisku „Zarządzaj teraz” i następnie „Dodaj firmę”.
  4. Postępowanie dalej zgodnie z instrukcją.

Jak poprawić wyniki Twojej firmy w Google Maps?

Sama obecność firmy w Google Maps może nie wystarczyć – pamiętaj o konkurencji. Nawet kiedy wydaje Ci się, że takowej nie posiadasz, może się okazać, że poprawnie uzupełniony profil w Google Maps przyciągnie więcej klientów, którzy np. nie byli w pełni świadomi Twojej oferty.

Przede wszystkim postaraj się uzupełnić wszystkie możliwe pola w panelu Google Moja Firma. Tytuł czy opis firmy powinny być zgodne z prawdą, ale też zachęcać do ich kliknięcia. Poniżej podajemy kilka przykładów:

  • Jako nazwa firmy dużo lepiej sprawdzi się np. “Sklep papierniczy Zeszycik” niż “PHU Zeszycik”.
  • W opisie firmy zawrzyj jej zalety, np. poinformuj o asortymencie, dodatkowych usługach. Napisz, co Cię wyróżnia na tle konkurencji (np. zawsze najniższe ceny, bezkompromisowa jakość). Każda firma ma swoje wyróżniki – nie trzeba ich zmyślać, wystarczy przyjrzeć się sobie oraz porównać z konkurencją.
  • Znajdź jak najwięcej usług, które podasz w zakładce “Usługi”. Postaraj się wybrać te z listy, nie bój się podać kolejnych.
  • Gdy pojawiła się jakakolwiek nowość w Twojej firmie, daj o tym znać użytkownikom. Nowe menu w restauracji, nowi pracownicy, a może kolejny wpis na blogu? O tym wszystkim możesz poinformować potencjalnych klientów! Dodaj tę informację w zakładce “Wpisy” w profilu Google Moja firma.

Po drugie, powyższe informacje stale aktualizuj. Daj znać Google’owi i swoim klientom, że dbasz o nich i w Mapach Google zawsze można znaleźć aktualne i sprawdzone informacje na temat Twojej firmy.

Co najlepiej wpisać w profilu Google Moja Firma?

Tak jak już wspomnieliśmy, najlepiej wpisać wszystko, co tylko jest prawdą. Im więcej danych podasz i im częściej będziesz je aktualizować, tym większa szansa, ze klienci odnajdą Twój profil w Mapach Google. Nie stroń również od odpowiadania na komentarze.

Dostałem jedną gwiazdkę w Mapach Google. Co napisać w odpowiedzi?

Każdy przypadek jest inny, jednakże ogólna zasada jest taka, że wszystkie Twoje interakcje z użytkownikami Map Google działają na Twoją korzyść. Być może uda Ci się przekonać klienta, że Twoja firma nie zasłużyła na jedną gwiazdkę? Czasem taka ocena wynika z nieporozumienia, niekiedy nawet pomyłki.

Jak zmienić zdjęcie w Google Moja Firma?

Aby zmienić zdjęcie w Google Moja Firma, zaloguj się do panelu, wybierz swoją firmę, a następnie z menu po lewej stronie – “Zdjęcia”. Teraz możesz kliknąć przyciski z symbolem edycji: “Logo” oraz “Widok główny” i przesłać nowe obrazy.

Możesz też wgrać inne zdjęcia. W tym celu wybierz pożądaną kategorię, np. “Z zewnątrz” i kliknij okrągły przycisk “+” po prawej stronie. Postępuj dalej zgodnie z instrukcją.

Twoja obecność w Mapach Google zależy od Ciebie – wykorzystaj to!

Dzięki powyższym radom możesz zaistnieć bądź poprawić swoją pozycję w Mapach Google, zyskując szansę na nowych klientów.

Niezależnie od Twojej lokalizacji, prowadzenie profilu w Google Moja Firma możesz zlecić np. agencji marketingowej RekinySukcesu.pl z Wrocławia. Profesjonalna firma ma doświadczenie w tego typu działaniach i skutecznie zwiększy liczbę Twoich klientów. Dzięki temu Ty możesz dalej robić to, na czym znasz się najlepiej – prowadzić swoją działalność.

Jak wybrać odpowiedni dla siebie mebel?

0
Jak wybrać odpowiedni dla siebie mebel

Faktem jest, że meble wykonane z litego drewna pasują do niemal każdego wnętrza. Są ponadczasowe i idealnie dopełniają pomieszczenie, nadając mu niepowtarzalnego charakteru. Wybranie takich mebli jest dobrym pomysłem dla osób urządzających własne biuro lub szukających ciekawych, nietuzinkowych rozwiązań do swojego domu. Jak wybrać odpowiedni dla siebie mebel?

Postaw na solidność

Niższe ceny u niektórych producentów mogą się wydawać kuszące. W końcu kto nie chciałby mieć elegancko wyglądającego mebla, w dodatku za niewielką cenę. Niestety, większość tego typu mebli nie spełnia oczekiwań pod względem solidności i trwałości wykonania. Meble drewniane zyskały swoją sławę właśnie dzięki swojej długowieczności, należy jednak wybrać odpowiednio. Ważnym aspektem, który powinniśmy wziąć pod uwagę podczas wyboru mebli jest materiał z jakiego został wykonany. Lite drewno bukowe oraz dębowe cieszy się największą popularnością ze względu właśnie na swoją wytrzymałość. Możemy mieć pewność, że mebel wykonany z właśnie takiego drewna posłuży nam przez wiele lat.

Stylistyka i wykorzystanie

Mnogość kształtów, zdobień i stylów mebli drewnianych sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Możemy znaleźć meble o solidnych kształtach i rozmiarach, bez zdobień, pasujących do klasycznych wnętrz, oraz takie które zachwycać nas będą bogatymi żłobieniami i dekoracjami. To w jakim stylu będzie nasz mebel zależy tylko i wyłącznie od naszych upodobań.

Sprawdzą się one zarówno jako umeblowanie sypialni, salonu, jak biura. Wykorzystanie mebli wykonanych z drewna w wystroju własnego biura nada mu klasy i elegancji. Drewno sprawdza się w każdym sposobie aranżacji. Dzięki wielu możliwym wariantom wyboru wyglądu mebli drewnianych możemy dobrać ich wygląd do konkretnego stylu naszego pomieszczenia. Drewno jest materiałem ponadczasowym, sprawdzi się więc zarówno w wystroju klasycznym, a także w wystroju minimalistycznym czy w aranżacjach industrialnych.

Ekologiczne i zdrowe

Każdy mebel wykonany z naturalnego, prawdziwego drewna jest jedyny w swoim rodzaju. Na każdym egzemplarzu, jak „na dłoni” widać historię drzewa z którego zostało wykonane. Może być zaskoczeniem dla niektórych, że meble wykonane z prawdziwego drewna mają pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Posiadają one zdolność pochłaniania nadmiernej ilości wilgoci w pomieszczeniu oraz oddawaniu jej gdy powietrze staje się zbyt suche. Obecność drewna również uspokaja, pomaga utrzymać pozytywny nastrój i dobre samopoczucie.

Ważnym aspektem kupowania mebli drewnianych jest fakt, że są one ekologiczne. Podczas procesu powstawaniu tych mebli  w większości nie są wykorzystywane chemikalia, dzięki czemu proces tworzenia jest bezpieczny dla środowiska, a wyrzucone meble nie zanieczyszczają go szkodliwymi, sztucznymi środkami. Na stronie https://topeshop.pl/ znajdziesz spory asortyment mebli dla domu i biura.

Trwałość, ponadczasowość, przykuwający wzrok wygląd i pozytywny wpływ na nasze samopoczucie sprawiają, że warto jest zainwestować w meble z litego drewna. Cena takich mebli nie jest niska, jednak jest to inwestycja w najlepszą jakość, dzięki której możemy mieć pewność, że kupujemy solidne meble, które posłużą nam przez wiele lat.

Jak wejść do branży eventowej?

0
Jak wejść do branży eventowej

Branża eventowa jest niezwykle kusząca. Wyzwania wynikające z organizacji różnego rodzaju wydarzeń to niezwykle kreatywna praca, która pociąga wszystkich lubiących działać! Jednak w jaki sposób można się do niej wdrożyć i od czego w ogóle zacząć?

Im szybciej zaczniesz, tym lepiej!

Jeśli po prostu chcesz zacząć działać, nie musisz czekać. Wiele wydarzeń, także lokalnych, potrzebuje pomocy wolontariuszy. Nie musisz mieć nawet skończonych 18 lat, aby pomóc w przygotowaniu niektórych eventów. Warto zacząć się angażować już w czasach szkolnych, np. pomagając w przygotowaniu jasełek czy dni otwartych szkoły. Warto też uczestniczyć w organizacjach, które są zgodne z Twoimi zainteresowaniami, a które zajmują się też organizowaniem wydarzeń, choćby na skalę lokalną. Takie doświadczenie na pewno w przyszłości Ci się przyda, nawet jeśli nie będziesz dalej chciał pracować w tej branży.

Wykształcenie – nie rezygnuj z niego

Choć wykształcenie nie jest konieczne, to na pewno po prostu Ci się przyda. Jeśli chcesz pracować w tej branży, wybierz studia związane z marketingiem. To bez wątpienia zaowocuje! Warto również skończyć kierunek podyplomowy, który nazywa się zazwyczaj event menager. W jego trakcie dowiesz się od profesjonalistów, jak wygląda organizacja wydarzeń oraz poznasz najlepsze narzędzia i skuteczne rozwiązania, które będziesz mógł wcielić w życie. Nie bez znaczenia są również kursy, na które możesz zapisać się w dowolnym momencie. Warto brać pod uwagę zarówno te organizowane online, jak i stacjonarnie. Nie ma czegoś takiego, jak zbyt dużo wiedzy! Zawsze możesz wiedzieć więcej!

Dokształcaj się na własną rękę

Studia i kursy to jedno, ale nie bez znaczenia jest też własne zaangażowanie i poszukiwanie informacji. Dostęp do sieci sprawia, że bez problemu znajdziesz wiele porad dla początkujących, a także materiałów, za które nie będziesz musiał płacić. Znajdź w mediach społecznościowych osoby, które opowiadają o organizacji wydarzeń. Warto poszukać także książek (także e-booków) na ten temat. Prawdopodobnie będziesz musiał za nie zapłacić, ale tak samo, jak kursy czy szkoły dyplomowe, to zwykle opłacalne inwestycje. Bez wątpienia Twoja wiedza i umiejętności zostaną dostrzeżone w trakcie procesów rekrutacyjnych.

Jak znaleźć pierwszą pracę w branży eventowej?

Znalezienie pierwszej płatnej pracy zawsze jest najtrudniejsze. Przede wszystkim rozglądaj się za stażami lub praktykami w agencjach marketingowych, czy w firmach, które mają rozbudowany dział PR-u i zajmują się właśnie organizacją wydarzeń. Często przedsiębiorstwa zatrudniają osoby, które trafią do nich na staże, w związku z czym bez wątpienia te kilka miesięcy będzie warte poświęcenia. Ponadto śledź jak najwięcej stron i mediów społecznościowych interesujących Cię firm. Być może któraś z nich będzie szukać właśnie Ciebie!

Nowa branża to nowe wyzwania! Dlatego jeśli interesuje Cię organizowanie eventów, już teraz zacznij szukać informacji na ten temat. Takie umiejętności mogą przydać się tak naprawdę w bardzo wielu branżach.

Artykuł powstał we współpracy merytorycznej z https://emtg.pl/

Jak zabezpieczyć przesyłkę? – dobór folii i taśmy

0
Jak zabezpieczyć przesyłkę

Wysyłanie paczek jest dziś tak powszechne jak nigdy dotąd. Bardzo często zamawiamy przesyłki przez internet lub to właśnie my wysyłamy je w świat. Oprócz jej dobrego zaadresowania, ważne jest także dobre jej zabezpieczenie, aby w trakcie transportu zawartość nie uległa zniszczeniu. Kiedy otrzymujemy rozdarte opakowanie paczki, nie jesteśmy z tego faktu zadowoleni. Jak więc mądrze zabezpieczyć przesyłkę?

Zabezpieczenie przesyłki folią stretch

Folia stretch to materiał polietylenowy, który występuje w różnych dostępnych wariantach- przezroczystym lub kolorowym (nieprzeźroczystym). Jest jednym z najbardziej uniwersalnych sposobów owinięcia przesyłki.

Folia stretch jest świetnym pomysłem na prawidłowe i trwałe zabezpieczenie wysyłanej paczki. Folia ta może pochwalić się swoją wytrzymałością i elastycznością, dzięki czemu skutecznie zabezpiecza wszelkiego rodzaju przedmioty. Dzięki swoim właściwościom idealnie przylega do opakowywanego towaru, przez co zabezpieczanie nią przesyłki jest proste i szybkie. Co warte podkreślenia- folia ta, odporna jest na nagłe zmiany temperatur, co przecież często występuje podczas przesyłu paczek, a wiele transportowanych produktów jest właśnie wrażliwa na wahania temperaturowe.

Zabezpieczenie przesyłki taśmą samoprzylepną

Mimo, że zapakowanie paczki wydaje się z pozoru łatwe do wykonania, to jednak niekoniecznie takie musi być. Zwłaszcza, gdy nie posiadamy odpowiednich do tego przyborów. Innym przydatnym, do prawidłowego zabezpieczenia przesyłki, produktem jest taśma samoprzylepnaNa rynku dostępnych jest wiele rodzajów taśm o określonych parametrach. Należy pamiętać, że zwykła taśma o słabej specyfikacji, może wyjątkowo uprzykrzyć pakowanie. Używanie takiej taśmy wydłuża wykonanie zadania, a nawet potrafi skutecznie zniszczyć efekt wizualny zapakowanego produktu.

Oprócz wybrania dobrej jakościowo taśmy, dobierzmy odpowiednio jej rozmiar. Ciekawą funkcją taśmy pakownej jest także reklama własnej firmy. Dzięki możliwości nadruku sloganu reklamowego bądź logotypu na taśmie samoprzylepnej, nasza przesyłka zyska na wartości w oczach klienta.

Jeśli potrzebujemy solidnych produktów foliowych, to z pewnością będziemy zadowoleni z oferty firmy Polimer-Eko. Jest to znany producent folii, który działa już od ponad 20 lat i doskonale zna potrzeby rynku. Firma jest liderem wśród przedsiębiorstw produkujących folie. Oferuje ona szeroki wybór wysokiej jakości produktów. Warto zapoznać się z jej ofertą. Znajdziesz tam wszystko dzięki czemu twoje paczki będą bardzo dobrze zabezpieczone podczas wysyłki.

Czym jest system WMS i dlaczego warto wdrożyć go do swojej firmy?

0
system WMS

Dziś trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie dużej firmy bez sprawdzonego systemu WMS. Dowiedz się, czym się on charakteryzuje oraz jakie korzyści możesz uzyskać, wprowadzając to nowoczesne rozwiązanie do własnej firmy. Poznaj szczegółowe informacje. 

System WMS – co to jest?

To magazynowy system informatyczny, który znacznie ułatwia proces zarządzania magazynem zarówno w dużych, jak i mniejszych firmach. To z kolei zwiększa szybkość oraz efektywność pracy. Pojawia się dużo mniej błędów, a co za tym idzie – niższe są koszty. Aby zainstalować system magazynowy, należy jednak przeanalizować zagadnienia związane z logistyką firmy oraz dokonać przeglądu procesów, które zachodzą w tym obszarze. Wówczas można wprowadzić jedno ze sprawdzonych rozwiązań.

Do polecanych systemów niewątpliwie należy PROWMS od firmy ITCenter, która zajmuje się również prowadzeniem analiz logistycznych. Dzięki temu wybierasz kompleksową usługę i nie musisz się martwić o żadne niuanse. To doskonała propozycja dla najbardziej wymagających klientów.  

Efekty wdrożenia systemu WMS

Wybór sprawdzonego systemu WMS pozwoli Ci usprawnić funkcjonowanie przestrzeni magazynowej na każdym obszarze. Dzięki temu przebieg realizacji zamówień upłynie bez zakłóceń. Możesz więc liczyć na wzorowe kompletowanie przesyłek oraz dostępność i weryfikację towaru pod kątem terminu ważności.

Teraz bez problemu sprawdzisz, jaki towar znajduje się w przestrzeni magazynowej, co znacznie ułatwi podejmowanie decyzji, wyeliminuje ryzyko strat oraz przyniesie wiele oszczędności. Ponadto spadną koszty związane z logistyką. Nic więc dziwnego, że tak wielu przedsiębiorców postawiło na to nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie. Dołącz do nich, a zarządzenie magazynem stanie się znacznie łatwiejsze. 

Czy system WMS może zastąpić pracę człowieka?

System WMS to bardzo funkcjonalne rozwiązanie i w wielu aspektach może zastąpić pracę człowieka. Wystarczy tylko wprowadzić właściwe dane, a specjalistyczne oprogramowanie zadziała bez zarzutu. Wybór systemu od firmy ITCenter pozwoli Ci oszczędzić miejsce na  magazynie, gdyż bez problemu możesz poznać ilość zgromadzonego towaru. 

W dodatku pozbędziesz się wielu papierowych dokumentów, co pozwoli Ci uzyskać więcej przestrzeni biurowej. Warto nadmienić, że użytkowanie systemu WMS jest bardzo proste i każdy sobie z nim poradzi. Wszystko to sprawia, że obok tak atrakcyjnej oferty trudno przejść obojętnie.

Dodatkowe moduły do systemu WMS

Przedsiębiorcy mogą z powodzeniem sięgnąć po dodatkowe moduły do systemu WMS. Mowa tu np. o rozwiązaniach, które pozwalają na automatyczną komunikację z firmą kurierską, przygotowywanie dokumentów transportowych czy znakowanie i identyfikację produktów. To przekłada się na bardzo wysoką funkcjonalność oraz kompleksową obsługę klientów.

Jak poprawić funkcjonowanie działu HR w firmie?

0
Jak poprawić funkcjonowanie działu HR w firmie

Zarządzanie zasobami ludzkimi to jeden z podstawowych elementów, bez którego nie sposób wyobrazić sobie funkcjonowanie żadnej dużej firmy. Proces ten można jednak znacznie usprawnić. W tym poradniku dowiesz się, jak to zrobić i na co należy zwrócić szczególną uwagę. Poznaj więcej szczegółów, a praca stanie się znacznie łatwiejsza. 

Wybierz sprawdzony system HR

Najlepszym sposobem na usprawnienie pracy działu HR będzie wdrożenie nowoczesnego oprogramowania, które idealnie wpisze się w zakres potrzeb osób, zarządzających zasobami ludzkimi i naliczających wynagrodzenia. Doskonałą propozycją może być funkcjonalny, a jednocześnie prosty w obsłudze system HR – Kadry i Płace od firmy Softmax. Dzięki temu komfort codziennej pracy znacznie się podniesie. 

Do atutów tego rozwiązania należą rozszerzalne słowniki, unikalne kartoteki, wysoka intuicyjność czy możliwość definiowania składników płacowych. To oczywiście tylko niektóre zalety. Zdecydowanie warto bliżej przyjrzeć się oprogramowaniu i wdrożyć je do własnej firmy. To doskonała propozycja dla właścicieli dużych, a także nieco mniejszych firm.

Dodatkowe moduły

Za wyborem systemu HR – Kadry i Płace przemawiają również dodatkowe moduły, które działają niezależnie od siebie. Dzięki temu doskonale wpiszą się w specyfikę firmy.
W dodatku działają na tej samej liście pracowników, którzy zarządzane są przez użytkowników modułu Kadry. Natomiast dane wprowadzane do modułów dziedzinowych szybko i sprawnie przenoszone są na wypłatę pracownika. Później moduły źródłowe są zasilane danymi wypłat (np. przez rozliczenie świadczeń socjalnych). 

Ponadto firma Softmax udostępniła możliwość definiowania pożyczek samodzielnych dokumentów wewnętrznych, które umożliwiają rejestracje niezwiązanych z wypłatą operacji. Mowa tu np. o wpłatach, wypłatach kasowych, przeksięgowaniach czy przelewach. Kolejna zaleta to bardzo prosty moduł księgowości, który pozwala na rozliczenia syntetyczne. Wszystko to sprawia, że Dział HR może liczyć na uniwersalne i profesjonalne rozwiązania. 

Szerokie możliwości

Za pomocą systemu HR – Kadry i Płace możesz również co do jednej minuty rejestrować czas i związane z nim koszty pracy, modelować obieg delegacji w firmie, planować i realizować budżet szkoleń, zarządzać funduszem Pracowniczych Kas Zapomogowo Pożyczkowych, łączyć się z innymi aplikacjami czy analizować wiele danych.

To jedynie podstawowe funkcje, gdyż mnogość opcji pozwala zarządzać zasobami ludzkimi na wiele sposobów. Nic więc dziwnego, że już mnóstwo firm korzysta z tego rozwiązania. Jeżeli również zastanawiasz się nad wprowadzeniem systemu HR, skontaktuj się z doświadczoną obsługą firmy Softmax, a na pewno uzyskasz wiele cennych wskazówek. Skorzystaj ze sprawdzonej i polecanej oferty, a zadbasz o wygodę pracy na co dzień.

Zobacz też