Dlaczego warto prowadzić kampanie AdWords?

0

Prędzej czy później każdy, kto poważnie zamierza rozwijać swój biznes w internecie, skorzysta z reklamy AdWords. Nic dziwnego, Google zadbała, aby jej usługa miała duży potencjał i po prostu się opłacała. Jeśli jeszcze nie korzystacie z AdWords, podpowiadamy Wam, dlaczego warto w ten sposób się reklamować.

Marketing zapachowy – czym jest i dlaczego warto go stosować?

0

Zapach ma swoją moc. To, co czujemy może determinować nasze działania – pomagać podejmować decyzje zakupowe, przywoływać miłe wspomnienia, relaksować i zmniejszać ból. Wykorzystanie kompozycji zapachowych pozwala również budować pozytywny wizerunek firm.

Jak obniżyć koszty prowadzenia e-biznesu i mieć więcej czasu na jego rozwój?

0

Fakt, że we współczesnych czasach znaczna część ludzkiej aktywności przeniosła się do świata cyfrowego, nie każdemu wydaje się być na rękę. Ci, którym pewne trudności sprawia gospodarowanie rozmaitymi zasobami w wirtualnej rzeczywistości, z ulgą przyjmują każdą pomoc w tym zakresie. Platforma ErpBox to odpowiedź na nawet niezwerbalizowane prośby, by obsługa własnego internetowego przedsięwzięcia przestała być tak skomplikowanym zajęciem, wymagającym rozległej, specjalistycznej wiedzy lub szerokiej rzeszy współpracowników.

Co z tobą nie tak, że klientów brak?

0

Utworzenie strony internetowej, która ma sprzedawać towary albo usługi w internecie, wymaga czasu, pracy, a najczęściej także i niemałych pieniędzy. Dzień, w którym ta witryna ujrzy światło dzienne w swojej ostatecznej postaci, po iluś seriach poprawek i udoskonaleń, jest jak święto. Otwieramy wirtualne drzwi i czekamy na klientów.

A klientów nie ma.

Nie ma ich, bo nie wiedzą o istnieniu tej witryny ani nie mogą jej znaleźć w wyszukiwarce. Nikt też o tej stronie czy firmie nie mówi, nie dyskutuje na forach ani w mediach społecznościowych. Nikt jej nie poleca. Strona jest, jakby jej nie było.

Bez reklamy wszystko na marne

Taka strona jest jak bezludna wyspa, której nie ma nawet na mapach. Żeby ją dostrzeżono, potrzebna jest reklama, lecz czy każdy wie, jak reklamować firmę w internecie? Oczywiście nie, to już wiedza specjalistyczna. Można oczywiście próbować działać na własną rękę, ale bardzo łatwo tu o błąd i wtedy samodzielne działania przyniosą więcej szkody niż pożytku.

Reklamowanie firmy w internecie to cały zespół działań. Na samym początku potrzebne jest określenie precyzyjnego celu, do którego wszelka aktywność promocyjna ma zmierzać. Znajomość celu pozwala na stworzenie właściwej strategii. Inne będą przecież zamiary firmy działającej lokalnie, nastawionej na okolicznych mieszkańców (np. studio fryzjerskie lub piekarnia), inny firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inny przedsiębiorstwa, chcącego sprzedawać na całym świecie. Inaczej reklamuje się towary, inaczej usługi, każda branża ma swoją specyfikę. Grupy docelowe, do których reklama ma dotrzeć, także trzeba precyzyjnie określić.

Internauto, wróć!

Nawet gdy reklama firmy dotrze już do właściwych ludzi, wcale to nie oznacza, że zaowocuje nawiązaniem kontaktu i sprzedażą. Jest wiele powodów, dla których ktoś odwiedzający stronę wyjdzie z niej, nie podejmując żadnego działania, i nigdy nie wróci. Gdyby choć część takich odwiedzających udało się skłonić do powrotu, efekty mogłyby już być wymierne. Są na to sposoby.

A gdy już strona czy firma stanie się mniej lub bardziej znana, nadal trzeba się troszczyć o jej wizerunek. Mogą się przecież zdarzyć sytuacje kryzysowe. Czasem jeden niezadowolony klient, nawet taki, który ewidentnie nie ma racji, może wywołać niemały spadek zaufania do firmy, a tym samym i sprzedaży. Takim kryzysom można efektywnie przeciwdziałać, a nawet zamieniać ewentualne potknięcia w sukcesy.

Są firmy, które to potrafią i warto z nimi współpracować – a samemu zająć się tym, co firma rzeczywiście robić powinna. To się opłaca.

Kampania „Płać bezpiecznie z Przelewy24”

0

Przelewy24 – jeden z liderów branży finansowej na rynku e-commerce – rozpoczął kampanię pod hasłem Płać Bezpiecznie (placbezpiecznie.pl).

Co warto wiedzieć o firmowych kalendarzach

0

Jaki będzie rok 2018? Oczywiście nie wiadomo, nie sposób to przewidzieć. Znane są tylko pewne zapowiedzi. Wiadomo, na co będzie zbierała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i kiedy odbędzie się jej finał. Wiadomo, że VAT będzie nadal wynosił 23 procent, a drobni przedsiębiorcy nie doczekają się składek ZUS naliczanych od wysokości przychodu do 5000 zł. Budżet będzie obciążony większą liczbą emerytów. I na tym chyba koniec prognoz. Ale jedno jeszcze wiadomo na pewno:

Potrzebne będą firmowe kalendarze

Na ten gadżet zawsze jest popyt. Firmy zamawiają kalendarze na użytek własny i do rozdawania. Czy jest to efektywna forma reklamy? Trudno powiedzieć, ale wiadomo, że po ładny, darmowy kalendarz zawsze wyciągnie się wiele rąk, bez względu na to, czy jest to kalendarz książkowy, ścienny, trójdzielny, listkowy czy biurkowy. Kalendarze na 2018 rok będą trafiały do biur i biurek, na ściany i do aktówek. Z czasem niektóre z nich, te z miejscem na notatki, zaczną się zapełniać adresami, numerami telefonów, terminami, nazwiskami i nazwami.

Będą ocalać od zapomnienia miliony ważnych spraw, służyć do bazgrolenia podczas nudnych nasiadówek, do gry w kółko i krzyżyk, gdy szef po raz kolejny nudzi o dynamicznym rozwoju. Będą – głównie te na ścianach – obiektami tęsknych spojrzeń, kierowanych z nadzieją, że czerwony, przesuwany kwadracik zbliży się wreszcie do piątku, a przezroczysty pasek, na którym ten kwadracik jest umocowany, zacznie w końcu poruszać się po kartach lipca i sierpnia. Wszystkiego o druku kalendarzy można się dowiedzieć ze strony http://druk-kalendarzy.com.pl/.

Firmowe kalendarze w prywatnych rękach

Tak to już jest, że firmowe kalendarze trafiają także do prywatnych domów. Biorą je pracownicy, ich rodziny, potem kalendarze wędrują dalej – do przyjaciół, znajomych. „Słuchaj, mam taki piękny kalendarz książkowy na 2018 rok, może potrzebujesz?” – taki tekst padnie w niejednej rozmowie telefonicznej i zostanie napisany w niejednym mailu. W niejednej firmie co zapobiegliwsi wezmą przecież kilka, jeśli tylko będą mieli nieograniczony dostęp do właściwej szafki. Gdzie indziej obowiązywać będzie ścisła reglamentacja i kalendarze trafią tylko do wybranych.

W styczniu będzie popłoch

Zawsze zdarzają się zapominalscy.  Ci, którzy zapomną o zamówieniu w porę druku kalendarzy. Będą szukali drukarni, która wykona zamówienie na cito, „na gwałt”. Jeśli nie znajdą, zaczną przeszukiwać hurtownie książkowe i papiernicze, bo a nuż któraś ma odpowiedni zapas czegoś neutralnego, a ładnego i praktycznego.

Lepiej więc pamiętać, że opracowanie i druk wymagają nieco czasu, toteż zamówienie trzeba złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem.

3 najważniejsze zasady marketingowe

0

Każdy przedsiębiorca, któremu zależy na tym, aby osiągnąć sukces w branży musi aktualnie wiedzieć, iż poza profesjonalizmem w tym, co robi ważne jest to, aby w odpowiedni sposób się wypromował. Dlatego, tak istotne jest, żeby skutecznie zorganizować strategię marketingową i później sukcesywnie ją wdrażać.

Sprawdzony pomysł na prezent – karta podarunkowa od Morele!

0

Święta, urodziny, imieniny, rocznice, okolicznościowe imprezy – są to doskonałe okazje do tego, aby obdarować bliską osobę atrakcyjnym prezentem, który wywoła uśmiech na jej twarzy. Zanim jednak to nastąpi, musimy zastanowić się, co kupić.

Google porzucił Instant Search

0

To koniec. Siedmioletnia przygoda Google z Instant Search bezpowrotnie się zakończyła. Od teraz użytkownik już nie zobaczy wyników wyszukiwania przed wpisaniem całej frazy. Jak podaje Google, powodem miały być urządzenia mobilne.

Co tak właściwie oznacza termin lead generation?

0

Marketing internetowy oferuje nam szeroką gamę metod promocji on-line. Wśród nich znajduje się również pozyskiwanie leadów, czyli tak zwany lead generation. To jedna z popularnych form reklamy internetowej, z którą każdy internauta na pewno się już zetknął. Na czym polega?

Zobacz też