Kampania reklamowa

0
Kampania reklamowa

Każda kampania reklamowa ma na celu zdobycie jeszcze większej ilości klientów. Chyba każda firma doskonale zdaje sobie sprawę, że taka kampania reklamowa musi być często organizowana, ponieważ będziecie jeszcze lepiej i mocniej znani. Żeby jednak ją przeprowadzić potrzebnych Wam jest kilka rzeczy. Przede wszystkim odpowiednio opracowana reklama za którą odpowiadają najlepsi specjaliści. Co mówić, jak działać – to nie wszystko.

Nie zapomnijcie również chociażby o gadżetach reklamowych. Chyba każdy z Was doskonale wie, jak takie gadżety reklamowe wyglądają. I jak oddziałują na ludzi? Sami więc wiecie, że są one naprawdę niezwykłą pomocą dla Waszych działań marketingowych. Jakie gadżety najlepiej sprawdzą się w Waszej firmie? To zależy od tego, jaka działalność prowadzicie. Ale zacznijcie od początku. Przede wszystkim musicie znaleźć miejsce, gdzie zamówicie takie rzeczy. W wielu miastach znajduje się hurtownia reklamowa z odpowiednią ofertą lub możemy też odwiedzić internetową hurtownię reklamową http://www.reklamarzym.pl/.

Produkty reklamowe można podzielić na kilka kategorii. Przede wszystkim najpopularniejsze artykuły biurowe. Co się do nich zalicza? Chociażby długopisy reklamowe jednorazowe lub z wymiennym wkładem, czarne, niebieskie lub też w innych kolorach, jak chociażby czerwony, zielony. Możecie zamówić długopisy tańsze, jak również takie droższe, które również mogą być prezentem dla najwierniejszych klientów. Do artykułów biurowych zaliczyć można również chociażby ołówki z gumką lub bez, a nawet kredki najróżniejsze rodzaju.

Nie można zapomnieć o artykułach reklamowych, do których można zaliczyć kubki reklamowe. Tak, są one uwielbiane również przez pracowników firmy, którzy mają w czym popijać poranną kawę. Do takich gadżetów reklamowych można zaliczyć także pendrivy, gdzie klienci będą mogli zgrywać najróżniejsze rzeczy. Jest to bardzo nowoczesna oferta, która powoli przebija chyba najpopularniejsze smycze reklamowe. Kiedyś klienci rozchwytywali się nad takimi smyczami. Dzisiaj też je lubią, jednak chętniej rękę wyciągają po masowe pamięci, czy też po powerbanki, dzięki czemu w dowolnej chwili będą mogli podładować baterie w telefonie.

Wydawnictwo WiP (Wiedza i Praktyka)

0
Wydawnictwo WiP (Wiedza i Praktyka)

Wydawnictwo WiP, powstałe w 1997 roku w wyniku współpracy wydawnictwa KiK oraz niemieckiego wydawnictwa VNR publikuje książki przeznaczone przede wszystkim dla profesjonalistów w różnych dziedzinach – zarówno tych z zakresu działalności publicznej, jak i prywatnej. To właśnie dlatego książki publikowane przez wydawnictwo WiP są tak rozchwytywane przez specjalistów, fachowców oraz właścicieli firm i przedsiębiorstw. To właśnie do nich wydawnictwo WiP kieruje swoją niezwykle bogatą i ciekawą ofertę.   

Wydawnictwo WiP opinie


Opinie wygłaszane na temat WiP jednoznacznie wskazują, że sfera poradników dla profesjonalistów od dawna cierpiała na niedobór adekwatnych do ich potrzeb publikacji. Tysiące zadowolonych czytelników regularnie powracają, by dzięki szerokiemu wyborowi książek ciągle poszerzać swoją wiedzę, rozwijając się tak osobiście, jak i zawodowo. Zarówno właściciele, jak i zarządzający znajdą tu coś dla siebie. Co ważne, wydawnictwo WiP notuje także stały wzrost liczby klientów nowych. To dzięki takim faktom można jednoznacznie stwierdzić, czy wydawnictwa cechują się realnym rozwojem, czy stagnacją. Wydawnictwo WiP zdecydowanie przynależy do tej pierwszej grupy. Sukces przez nie osiągnięty jest tego dowodem.

Nowoczesność w dotarciu do czytelnika


Strona wip.pl jest podstawowym adresem pod który udają się klienci chcący dokonać zakupu interesującej ich książki. Jak na XXI wiek przystało, wybierają oni już nie tylko wyłącznie wersje papierowe. Te czasy nieuchronnie odchodzą w mroki historii. Wydawnictwo WiP zareagowało jednak odpowiednio, oferując jako jedno z pierwszych swoje publikacje na nośnikach elektronicznych, portalach tematycznych, a nawet na materiałach wideo. Co więcej, wydawnictwo WiP jako jedno z pionierów tego typu rozwiązań wśród wydawnictw, wprowadziło do szeregów swoich pracowników… robota. Tak, od 2018 roku obsługa korespondencji przychodzącej prowadzona jest przez sympatycznego robota. Ciekawe, czy ktoś podczas wymiany wiadomości poznał z kim ma do czynienia!

Zbieranie drużyny profesjonalistów

0
Zbieranie drużyny profesjonalistów

Prowadzenie projektów informatycznych w oparciu o współpracę z freelancerami może niekiedy okazać się kłopotliwe. W grę wchodzą nie tylko problemy z terminowością, ale także z kwestiami bezpieczeństwa i nieporozumieniami pomiędzy autorami różnych części kodu. Można temu zaradzić w prosty sposób.

Ocieplanie wizerunku firmy – filmy promocyjne na ratunek

0
Ocieplanie wizerunku firmy – filmy promocyjne na ratunek

Internet przyniósł ogromne zmiany w prowadzeniu biznesu na całym świecie. Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że firma bez własnej strony internetowej, zniknie z rynku szybciej, niż zdążyła się na nim pojawić. Dziś jednak możemy powiedzieć sobie jasno, że nawet profesjonalnie skonstruowana strona internetowa, nie przyniesie satysfakcjonujących rezultatów, jeśli przedsiębiorcy nie zajmą się szeroko rozumianym marketingiem i ociepleniem wizerunku marki.

Filmy promocyjne to doskonały pomysł do tego, by przedstawić swoją ofertę, rozwiązania, możliwości, różnicę i jakość. Warto określić budżet, rodzaj i kanał, którym firma będzie chciała docierać do swoich potencjalnych klientów, ponieważ profesjonalne filmy promocyjne muszą być dostosowane do zainteresowań interesantów.

Współpraca z profesjonalistami, przyniesie satysfakcjonujące rezultaty

Nie musisz sam produkować swoich filmów, by pracowały one na renomę Twojej firmy. Większość dużych przedsiębiorców i działalności zleca nie tylko wyprodukowanie takich materiałów, ale nawet dystrybucje zewnętrznym firmom, które doskonale znają rynek i potrafią dopasować treść do oczekiwań. Oczywiście osoby oglądające takie filmy promocyjne mogą zdawać sobie sprawę, że zajmowali się nimi specjaliści od PR-u i profesjonalni montażyści, jednak taka forma reklamy w dalszym ciągu będzie na nich działać.

Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ nawet profesjonalne podejście do klienta, jest mile widziane na rynku, gdzie coraz rzadziej mamy bezpośredni kontakt z ludźmi. Większość czynności jest zautomatyzowana, co powoli zaczyna przeszkadzać konsumentom. Żeby się o tym przekonać, wystarczy zadzwonić na infolinię lub odwiedzić fanpage marki, by zostać obsłużonym przez automat lub bota, który każe jedynie wykorzystywać liczby i jedynie w skrajnych przypadkach, będziemy mieć do czynienia z konsultantem.

Telewizja kontra internet

Chociaż samo określenie filmy promocyjne kojarzy się bardziej z produkcjami widzianymi w telewizji, to warto zwrócić uwagę na to, że jednak częściej możemy spotkać się z nimi w sieci. Producenci odzieży, suplementów, a nawet elektroniki, dotarli już do tego, że finansując Youtuberów i influencerów, są w stanie dotrzeć do młodszej grupy odbiorców, którzy prędzej podzielą się swoim nowym zakupem przed dużą grupą przyjaciół, niż osoby starsze, które nie korzystają tak chętnie z Social Mediów.

Ty również postaw na sprawdzone rozwiązania, jeśli chcesz, żeby twoja firma była widoczna w mediach i cieszyła się pozytywnym wizerunkiem wśród zadowolonych klientów.

Firmowa strona internetowa – jaka powinna być?

0
Firmowa strona internetowa - jaka powinna być?

Każdy przedsiębiorca, który prowadzi własną firmę, z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, że posiadanie strony www to w dzisiejszych czasach konieczność. Bez czytelne, eleganckiej witryny może być trudno osiągnąć sukces – dlaczego?

Logistyka magazynowa – co to jest?

0
Logistyka magazynowa – co to jest?

Logistyka magazynowa to kompleksowe i systematyczne przechowywanie i zarządzanie różnego rodzaju towarami. Logistyka magazynowa stanowi część ogólnej logistyki, prowadzonej w wielu przedsiębiorstwach na całym świecie. Logistyka magazynowa odpowiada przede wszystkim za powierzchnie magazynowe.

Marketing szeptany – dla kogo?

0
Marketing szeptany - dla kogo?

Działania marketingowe, polegające na inicjowaniu pozytywnej opiniotwórczości oraz pozyskiwaniu opiniodawców, celem polecania produktów lub usług firmy, poprzedzone dokładną analizą sytuacji firmy/marki/osoby, to marketing szeptany WOMM (Word Of Mouth Marketing). Funkcjonowanie agencji marketingowych, specjalizujących się w metodach marketingu szeptanego, polega głównie na indywidualnym dopasowaniu do potrzeb klienta strategii marketingu szeptanego oraz analizie obecnej sytuacji i wyszukaniu najodpowiedniejszych miejsc do promocji. Firmy, którym zależy na pozytywnej opinii w sieci, które coraz częściej padają ofiarą nieuczciwej konkurencji, stosującej czarny marketing, muszą zdecydowanie przeciwdziałać takim atakom, kładąc nacisk na budowanie wizerunku marki w sieci, pozwalając rozwijać się pozytywnym, wpływającym na sukces opiniom.

 Jak działa strategia marketingu szeptanego?

Klient, czyli osoba, instytucja, przedsiębiorstwo, którzy potrzebują niestandardowego działania w strategii tworzenia wizerunku w internecie, wybierający możliwość skorzystania z marketingu szeptanego, zaczynają od rozmowy z przedstawicielem agencji, który dokładnie zaznajamia się z rodzajem działalności, produktem lub usługą, oferowaną przez firmę, obecną sytuacją firmy w sieci. Klient może zaproponować, z jakich serwisów należy skorzystać, budując pozytywne opinie. Pracownicy agencji często proponują odpowiednie miejsca, śledząc bieżącą sytuację. Marketing szeptany Real Time (w czasie rzeczywistym), to opcja, polegająca na monitorowaniu obecnej sytuacji względem firmy, ewaluującej w kierunku negatywnej opinii i doborze na bieżąco odpowiednich metod: komentarzy, udziału w dyskusjach na blogach, w social mediach.

Co jest celem marketingu szeptanego?

Budowanie wizerunku osoby, marki lub firmy ma zawsze na celu osiągnięcie przez dana jednostkę korzyści. W przypadku osób, korzyści mogą być osobiste, zawodowe, hobbystyczne. Jeśli chodzi o wizerunek marki lub firmy, strategia marketingu szeptanego powinna przede wszystkim przynieść spodziewane rezultaty w postaci dotarcia do grupy docelowej odbiorców – potencjalnych klientów, którzy napotkają na pozytywne opinie w miejscach, w których wyszukują informacji o interesującej ich ofercie. Skutkiem i ostatecznym celem działań jest wzrost zyskówumocnienie pozycji marki lub firmy w branży, wiążące się z pozytywnymi notowaniami w bilansie działalności. Marketing szeptany, mimo iż nie jest standardową metodą działań promocyjnych, zdobywa coraz szersze grono zwolenników.

O czystym powietrzu w domu

0
O czystym powietrzu w domu

Jeżeli chcemy kupić najlepszy oczyszczacz powietrza do swojego domu, powinniśmy dokonać starannego wyboru. Wysokiej jakości oczyszczacz powietrza świetnie sprawdzi się w odświeżaniu powietrza w domu i sprawianiu, że będzie ono dla nas zdrowsze. Najbardziej zaawansowane oczyszczacze zrobią to automatycznie, gdy tylko wyczują spadek jakości powietrza.

Ponieważ ważne jest, aby kupić oczyszczacz powietrza, który szybko czyści powietrze, dobrze jest dokonać pewnych badań przed wyruszeniem do sklepu lub przeglądaniem internetu w poszukiwaniu nowej maszyny. Należy przy tym pamiętać, że szybkość oczyszczania to nie jedyna cecha, która opisuje dobre maszyny tego typu. Oczyszczacze powietrza różnią się między sobą nie tylko prędkością funkcjonowania, ale również szeregiem innych współczynników. Są mniejsze albo większe, używają dodatkowo wody albo nie (chodzi nie tylko o dodatkowe nawilżanie powietrza, ale również specyficzną pomoc przy wyłapywaniu zanieczyszczeń), mogą być trudniejsze albo łatwiejsze w obsłudze, mogą też pracować głośno lub cicho. Rzecz jasna większość tych rzeczy zależy od ceny danego urządzenia, która jest zazwyczaj najłatwiejszym sposobem na określenie jakości danego oczyszczacza.

Kto potrzebuje oczyszczacza powietrza?

Wszyscy ci, którzy cierpią na alergie, zdecydowanie powinni zainwestować w jakiś dobrej jakości oczyszczacz powietrza. Pod warunkiem jednak, że rzeczywiście zostanie zakupiony odpowiedni model. Najróżniejsze testy pokazują, że użycie oczyszczacza powietrza w domu zmniejsza w znaczny sposób ilość zanieczyszczeń w powietrzu, takich jak kurz, pyłki czy nawet dym. Większość modeli usuwa najpoważniejsze zanieczyszczenia z powietrza, ale różnica pomiędzy najlepszymi i najgorszymi urządzeniami jest ogromna. Najlepsze oczyszczacze powietrza w konkurencji usuwania kurzu są nawet ponad dwadzieścia sześć razy skuteczniejsze niż te najgorsze, a więc rozstrzał jest przeogromny. Dość powiedzieć, że oznacza to nie mniej nie więcej niż to, że ten gorszej jakości oczyszczacz będzie pracował niemal trzydzieści razy dłużej, niż ten lepszej jakości. To nie tylko dość spora strata na zdrowiu, czasie, ale również i energii elektrycznej – a więc pieniędzy.

Czy szybsze oczyszczacze powietrza są lepsze niż wolniejsze?

Jeżeli chodzi o szybkość działania, to z oczyszczaczami powietrza jest podobnie jak z grzejnikami elektrycznymi – im szybciej pracują, tym lepiej. Jednak wiąże się to z ceną urządzenia, bowiem te lepszej jakości są po prostu wielokrotnie droższe niż te oczyszczacze, które pracują wyraźnie wolniej. Na dłuższą metę sprawa jest jednak dziecinnie prosta – ergonomiczność drogiego urządzenia prędzej czy później zwróci się ze względu na niższe koszty eksploatacji.

Jak wybrać kieszeń na dysk

0
Jak wybrać kieszeń na dysk

Chcąc wybrać odpowiednie wyposażenie dla swojego komputera, należy zastanowić się nad tym, ile wiemy na temat danego sprzętu i akcesoriów. Jeśli niewiele, prawdopodobnie padniemy ofiarą naciągnięć sprzedawców, którzy jak mantrę będą powtarzać hasło: im droższe, tym lepsze, ponieważ wiąże się z tym lepsza jakość i więcej funkcji. Tak jest ze wszystkim, niezależnie od tego czy kupujecie kieszeń na dysk, czy będzie to jedynie mysz komputerowa.

Zastanówmy się więc, czym w ogóle jest dana kieszeń na dysk, co może ona nam zaoferować i komu jest potrzebna. W ten sposób samodzielnie można wybrać odpowiedni produkt, który będzie spełniać wszystkie oczekiwania i przede wszystkim dokonamy tego wyboru bez konieczności kontaktu ze sprzedawcami – można wybrać również sklepy internetowe, które oferują zazwyczaj dużo niższą marżę produktową. Taki sprzęt jak kieszeń na dysk kupisz na stronie https://parts-store.pl/pol_m_Kieszenie-na-dysk-285.html.

Kieszeń na dysk w praktyce i teorii

Wyciągnięcie dysku twardego dla laika może być problemem, ponieważ samo odczepienie taśmy i odkręcenie dysku od obudowy, będzie stanowić ogromne wyzwanie i stres. Sytuacji, w których będzie trzeba wykonać tego typu operacje, można spodziewać się kilku, jednak dla klasycznego użytkownika, raczej będą one bardzo sporadyczne (np. konieczność przeniesienia plików i danych na inny sprzęt). Wewnętrzna kieszeń na dysk ma zadanie ułatwienie całego procesu, dzięki czemu musimy jedynie odpiąć przewód i wyciągnąć go bez żadnego problemu. Jest on również chroniony przed kurzem i uszkodzeniami mechanicznymi podczas próby wyciągnięcia – brzmi kusząco, więc jeśli niedoświadczona osoba chciałaby zabezpieczyć się na wszystkie ewentualności, warto zainwestować kilka złotych więcej. Wewnętrzny model może być też umieszczony w obudowie komputera, z wychodzącymi złączami, do których będziemy mogli podłączyć bezpośrednio innego rodzaju urządzenia. Jaki ma to cel? Maksymalizację szybkości transferu danych – w ten sposób nawet naprawdę ciężkie pliki, nie będą stanowić żadnego problemu.

Drugim rodzajem kieszeni na dysk, jest model zewnętrzny, który jest dużo popularniejszy wśród użytkowników. Dlaczego? Zazwyczaj wykorzystywany jest do stworzenia pojemnego i taniego pendrive – o nieco słusznych rozmiarach. Pamiętacie boom na dyski zewnętrzne, gdzie można było za 200 złotych otrzymać 1TB? Jeśli ze starego PC, wyciągnięcie dysk HDD i umieścicie go w takiej kieszeni, automatycznie zaoszczędzicie trochę pieniędzy, nawet jeśli będzie to dysk z laptopa. Mało kto tak robi i zazwyczaj pozbywa się całego sprzętu, chociaż podzespoły pozwolą jeszcze trochę zarobić.

Link Building w 2018 roku – najlepsze rozwiązania

0
Link Building w 2018 roku - najlepsze rozwiązania

Pozycjonowanie strony nadal jest bardzo skutecznym i bardzo popularnym sposobem reklamowania swojej strony w sieci. Dobrze zaplanowana kampania i rozsądnie dobrana strategia seo pozwala osiągać wysokie pozycje na słowa kluczowe o charakterze sprzedażowym, dzięki czemu ruch na stronie wzrasta, a co za tym idzie strona generuje większe zyski. Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie dodatkowo daje pewność, że nie musimy martwić się o ewentualne kary od właściciela wyszukiwarki.

Zobacz też