Rodzaje marketingu internetowego

0
Rodzaje marketingu internetowego

Marketing internetowy daje bardzo wiele korzyści, a dodatkowo dostępny jest w bardzo wielu opcjach. Oznacza to, że każdy klient agencji marketingowej ma szansę na dopasowany do swoich potrzeb plan działania, unikalny dla jego przedsiębiorstwa w każdym calu. Dobór właściwego rodzaju marketingu do konkretnego przedsiębiorstwa jest kluczowy, aby kampania odniosła sukces. Jakie jednak możliwości ma do wyboru klient? Bardzo wiele, a poniżej przedstawimy jedynie niektóre z nich.

Content Marketing

Content to, jak można się domyśleć, treści zamieszczane w internecie – w szczególności na profilach w sieciach społecznościowych, blogach, czy witrynach internetowych. Głównym zadaniem content marketingu jest promocja świadomości o produktach danej firmy – a dąży się do tego oferując potencjalnym klientom wysokiej jakości treści dotyczące tychże produktów. Zredagowane teksty muszą więc nie tylko pomóc w pozycjonowaniu strony, ale i być napisane poprawnym, dostosowanym do grupy docelowej klientów językiem w taki sposób, by zachęcały do skorzystania z rozwiązania oferowanego przez daną firmę. Przykładem poprawnie wykonanego content marketingu mogą być wysokiej jakości poradnikowe artykuły blogowe nawiązujące do oferty danej firmy i wzbogacające wiedzę na jej temat, ale również np. opisy produktów.

E-mail Marketing

Kolejnym rodzajem marketingu internetowego, jaki warto rozważyć w kampanii reklamowej jest e-mail marketing. Jest to forma reklamy bazująca na rozwiązaniach opartych na poczcie elektronicznej – jak natomiast wie każdy specjalista do spraw reklamy, nie powinien jednak być to marketing nachalny. Przykładem profesjonalnie wdrożonego rozwiązania tego typu może być na przykład newsletter – potencjalnemu klientowi można dodatkowo zaproponować drobny upominek za  jego subskrypcję, na przykład niewielką zniżkę. Zachęci to odbiorcę do subskrypcji, a co za tym idzie utrwali jego świadomość o danej marce. Wysyłane wiadomości e-mail mogą być także spersonalizowane, na przykład zapisanym w bazie imieniem odbiorcy – poczuje on wówczas, że wiadomość kierowana jest bezpośrednio do niego.

Marketing szeptany

Warto również omówić marketing szeptany. Jest to specyficzny rodzaj marketingu, ponieważ działania marketingowe podejmowane są dyskretnie – ich wyniki nie powinny zaś wskazywać na jakąkolwiek reklamę. Najczęściej marketing szeptany stosowany jest na różnego rodzaju forach internetowych dotyczących tematyki, jaką zajmuje się klient. Zadaniem marketingowców jest delikatne wypromowanie jego produktów w taki sposób, by wyglądało to na zwyczajną poradę innego internauty. Zastosowania marketingu szeptanego są bardzo szerokie – korzystają z niego producenci odzieży, suplementów, czy kosmetyków. Aby jednak kampania była skuteczna, powinna być prowadzona przez doświadczony zespół marketingowców – w przeciwnym razie jej efekty będą dość mizerne.

E-Marketing na Youtube

Oddzielną kategorią, która również zasługuje na uwagę, a wykrystalizowała się dopiero niedawno, jest marketing w Youtube. Olbrzymi potencjał tej platformy sprawia, że z materiały marketingowe mogą łatwo trafić do setek tysięcy, a nawet milionów odbiorców w tej samej chwili. Marketing internetowy na Youtube może być stosowany w kilku różnych formach. Podstawową jest, rzecz jasna, umieszczanie treści sponsorowanych w formie reklamy wyświetlającej się w trakcie nagrania. Równie skuteczne jest jednak również prowadzenie kanału dedykowanego danej marce. Należy jednak pamiętać wówczas o regularnym udostępnianiu widzom wysokiej jakości treści, a także regularnej interakcji z nimi.

W czym pomagają agregatory treści cyfrowych?

0
zarabianie na Spotify

Choć tworzenie muzyki to dla wielu osób prawdziwe spełnienie marzeń, często wiąże się ono z ostrą rywalizacją i różnymi problemami, których rozwiązanie nie jest proste. I właśnie dlatego większość artystów decyduje się na współpracę ze specjalistami – zewnętrznym podmiotami, które wspierają ich na każdym etapie obecności na rynku muzycznym.

Tyczy się ona między innymi szeroko pojętej promocji. Obecnie niezwykle często jest ona prowadzona w sieci. Trudno się temu dziwić, w końcu internet gwarantuje dostęp do ogromnej liczby potencjalnych odbiorców, którym trzeba się jakoś pokazać. Kto może wspomóc muzyków w tak rozumianej działalności marketingowej? Wskazać należy tu przede wszystkim agregatory treści cyfrowych. Dzięki ich pomocy wykorzystanie potencjału internetu staje się jak najbardziej możliwe. Co jednak najważniejsze, pozwalają one odpowiedzieć na pytanie, jak znaleźć się na playlistach Spotify i wielu innych serwisów streamingowych. A to przecież właśnie one wydają się obecnie najważniejszymi narzędziami, gwarantującymi stałe poszerzanie publiki skupionej wokół zespołu.

Agregatory treści cyfrowych – oferta

Warto wyjaśnić, że mowa jest o podmiotach, które współpracują zarówno z muzykami, jak i wytwórniami muzycznymi oraz osobami decydującymi o działaniu wspomnianych platform streamingowych. Zapewniają one bardzo szeroką i zróżnicowaną ofertę – czy warto z niej skorzystać? Najpierw należy zastanowić się, czego dokładnie dotyczy.

  • Dystrybucja treści – mowa tu głównie o dostarczaniu utworów najważniejszych serwisów, a także o pomocy w zarządzaniu założonymi na nich kontami artystów. Co ważne, mowa tu zarówno o dystrybucji audio, jak i teledysków.
  • Promocja – zarabianie w Spotify stanie się możliwe dzięki zakrojonej na szeroką skalę strategii marketingowej, realizowanej w oparciu o specyfikę rynku i grupy docelowej. Promocja dotyczyć można również innych platform, stacji radiowych czy też lokalnych serwisów muzycznych.
  • Optymalizacja treści – umożliwia znaczne zwiększenie skuteczności wszelkich prowadzonych działań. Treść zostaje lepiej dostosowana do algorytmów decydujących o kształcie platform, dlatego jest w stanie dotrzeć do większej grupy odbiorców.

Jak widać, współpraca może być naprawdę szeroka, co wydaje się bardzo korzystne dla samych twórców. Dlaczego? Ponieważ nie muszą oni martwić się niczym poza tworzeniem nowych utworów. Kwestiami związanymi z dystrybucją i promocją zajmują się specjaliści, którzy doskonale znają się na swojej pracy.

Rozwój branży e-commerce

0
Rozwój branży e-commerce

Chociaż pandemia koronawirusa wywołała swoisty paraliż światowej gospodarki, to trzeba przyznać, że jedną z nielicznych branż, która na tym kryzysie skorzystała, jest e-commerce. Zakupy przeniosły się do internetu, zaczęto wykorzystywać innowacyjną technologię. Wszystko dlatego, że rządowe obostrzenia wręcz uniemożliwiły realizację nabywanie dóbr w sposób tradycyjny.

Statystyki – 2020 rok

Tylko w ubiegłym roku powstało nawet kilka razy więcej podmiotów, które oferują handel elektroniczny, aniżeli w ciągu ostatnich pięciu lat. Co więcej, prawie 80% użytkowników sieci przyznaje, że sklep spożywczy z dostawą do domu stał się standardem w zakresie pozyskiwania podstawowych produktów, a nowe tendencje zakupowe nie ulegną zmianie nawet po ogłoszeniu wygaśnięcia pandemii.

Co ciekawe, e-sklepy trafiają ze swoją ofertą już nie tylko do młodych użytkowników wirtualnego świata, ale na zakupy przez internet decydują się coraz częściej seniorzy. Ci uznają już strefę online za w pełni bezpieczną i komfortową, przecież bez konieczności wychodzenia można zamawiać zakupy do domu. Warszawa, Kraków czy inne miasta w naszym kraju wykazują podobne tendencje.

Sprzedaż przez internet wzrosła o 28% w stosunku do roku poprzedniego, co jest niebywałym sukcesem. Prognozuje się, że trend ten zostanie utrzymany, a działalność online stanie się już niebawem podstawową gałęzią handlu w ogóle.

Co kupujemy w sieci?

Jeszcze kilka lat temu korzystaliśmy przede wszystkim z ofert tych sklepów www, które oferowały elektronikę, ubrania, artykuły dla dzieci albo produkty sprowadzane spoza granic naszego kraju, a u nas niedostępne w punktach stacjonarnych. Z reguły na transakcje w sieci decydowaliśmy się ze względu na niższą cenę, priorytetem nie była jakość realizowanych zakupów czy bezpieczeństwo. Dzisiaj jest zupełnie inaczej. Do wirtualnego świata przeniosły się sklepy, które oferują produkty pierwszej potrzeby, bez problemu znaleźć można sklep mięsny online z dostawą zamówienia kolejnego dnia roboczego albo sklep z owocami online czy typowy warzywniak z ofertą w sieci. Internetowe propozycje są odpowiedzią na zapotrzebowanie potencjalnych klientów. Ci w końcu docenili jakość usług, ale i bezpieczeństwo. Dzisiaj nie trzeba już wychodzić z domu, stać w długich kolejkach, ani płacić gotówką, by nabyć niezbędne rzeczy. Widać wyraźnie, że najbardziej rozwinął się sektor sklepów internetowych, oferujących dobra FMCG. Obecnie niczym niezwykłym nie jest już sprzedaż za pośrednictwem sieci towarów świeżych albo mrożonych, jak ryby, mięso albo owoce morza. Sklep online zachowuje wszelkie standardy w zakresie ich magazynowania i transportu.

Rodzaj biura a specyfika firmy

0
Rodzaj biura a specyfika firmy

Nie jest tajemnicą, iż miejsce pracy niejednokrotnie bezpośrednio przekłada się na efektywność realizowanych w ramach takiej przestrzeni zadań. Już na etapie planowania biura warto bowiem zadbać, aby w sposób optymalny było ono dostosowane do specyfiki prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. Jak informują eksperci, w obecnej chwili wyróżnić można cztery cieszące się największą popularnością rodzaje przestrzeni biurowych. Jakie? Aby się tego dowiedzieć, zapraszamy do lektury dalszej części wpisu!

Jak mówią przedstawiciele firmy MIX BIURA z Krakowa, której główną działalnością jest wynajem biur i powierzchni biurowych; Podstawowym typem biura jest to określone mianem komórkowego, które to składa się ze znacznej ilości zamkniętych pokojów do pracy indywidualnej lub grupowej rozmieszczone wzdłuż korytarzy. Znacznie ułatwiają one pracę w skupieniu, podnoszą komfort osób zatrudnionych, gwarantują możliwość znacznej personalizacji danej przestrzeni i dostosowania jej do osobistych potrzeb, jak również stanowią idealne wręcz rozwiązanie dla firm, które regularnie organizują sesje szkoleniowe i spotkania formalne.

Drugi z typów biura to tak zwane przestrzenie typu open space, w przypadku których na dużej powierzchni umieszczonych jest wiele stanowisk pracy usytuowanych w sposób szeregowy. Rozwiązanie takie znacznie ułatwia przepływ informacji oraz komunikację pomiędzy poszczególnymi pracownikami, jednakże nierozerwalnie wiąże się z pozbawieniem osób zatrudnionych tak potrzebnej niejednokrotnie prywatności. W tego typu biurach należy także liczyć się z wyższym niż standardowo poziomem generowanego podczas pracy hałasu.

Kolejnym rodzajem przestrzeni biurowej jest biuro strefowe podzielone na sektory ułatwiające realizację poszczególnych zadań w obrębie prowadzonej działalności gospodarczej. Jak informują eksperci zaznajomieni z tematem, taki sposób zagospodarowania przestrzeni to przede wszystkim znaczny komfort realizacji powierzonych pracownikom zadań, zapewnienie szybkiego oraz sprawnego przepływu informacji, ograniczony poziom hałasu na jaki wystawieni są pracownicy, jak również utrzymująca się na umiarkowanym poziomie prywatność.

Ostatni wariant biura na który zwrócić pragnęlibyśmy uwagę naszych czytelników jest tak zwane Activity Based Workplace, a więc miejsce pracy zorientowane na określone czynności, w przypadku którego wyszczególnia się najczęściej trzy główne strefy, a mianowicie – Koncentrację, Administrację oraz Komunikację. Zakrojone na szeroką skalę badania jednoznacznie pokazują, iż ten typ miejsca pracy pozwala na wybór przestrzeni na wykonywanie określonych zadań związanych ze specyfiką firmy, zapewnia znacznie większą niż inne rodzaje biur elastyczność pracy, usprawnia komunikację pomiędzy osobami zatrudnionym, jak również pozwala na regularną zmianę otoczenia, co z kolei bezpośrednio przekłada się na zauważalnie wyższy komfort pracy. Projektując biuro powinniśmy wziąć przede wszystkim uwagę na to jakie zadania będą w jego ramach realizowane, a następnie – samodzielnie czy przy współpracy z ekspertami z branży – dostosować je w taki sposób, aby praca wykonywana mogła być w sposób optymalny przy jednoczesnym jak najmniejszym negatywnym wpływie na samopoczucie poszczególnych pracowników.

IdoBooking – niezawodny system rezerwacji online

0
IdoBooking - niezawodny system rezerwacji online

Dziś rezerwacja pokojów w hotelach przez internet jest już standardem. Na rynku dostępne są różne systemy rezerwacji online. Pamiętać jednak trzeba, że wybór takiego systemu nigdy nie powinien być przypadkowy. System rezerwacji online powinien być intuicyjny, niezawodny i dobrze, jeśli dostarczać będzie dodatkowych informacji o klientach. Taki właśnie jest system IdoBooking.

Szybki i niezawodny system rezerwacji IdoBooking

Każdy właściciel hotelu, który ma w swoim obiekcie wdrożony system rezerwacji online zgodzić się zapewne z tym, że nie ma nic gorszego niż jego awaria. Oznacza to, że osoby chętne do rezerwacji pokoju w hotelu do czasu naprawy systemu nie będą mogły tego zrobić. Ostatecznie może to oznaczać utratę klientów. To nie tylko strata potencjalnych klientów, a zatem i przychodów. To również utrata wiarygodności w oczach potencjalnych klientów, którzy hotel uznać mogą za nieprofesjonalny. Wszystkie te problemy rozwiązuje system rezerwacji IdoBooking. Śmiało można powiedzieć, iż jest to jeden z najbardziej niezawodnych systemów rezerwacji online dostępnych na rynku. Oprogramowanie działa bez zarzutu nawet w największych szycie w branży turystycznej. Ogromną zaletą systemu jest bardzo łatwy i intuicyjny monitoring nadchodzących transakcji oraz proste księgowanie wpłat. Wszystkie operacje zliczane są w czasie rzeczywistym.

Szerokie możliwości systemu rezerwacji IdoBooking

Warto wiedzieć, że zaledwie niewielka liczba klientów dokonuje rezerwacji pokoju na oficjalnej stronie internetowej hotelu. System rezerwacji IdoBooking dostarcza informacji o tym, z jakich miejsc w sieci goście dokonują rezerwacji. System można bowiem łatwo dostosować do potrzeb swojej firmy i uwzględnić przy tym to, że klienci często dokonują rezerwacji z różnych miejsc w sieci. System rezerwacji online IdoBooking szybko te rezerwacje odpowiednio skataloguje. Dla każdego właściciela hotelu takie dane z pewnością będą bardzo cenne.

Przydatne dane i możliwości dla właściciela hotelu

Dzięki systemowi IdoBooking właściciel hotelu może pozyskać informacje o tym, w jakim okresie roku może spodziewać się największego przychodu. Poza tym właściciel hotelu dzięki omawianemu systemowi może na bieżąco informować swoich klientów o aktualnej dostępności miejsc w prowadzonym przez niego hotelu. Klienci mając dostęp do aktualnej oferty, mogą w każdym momencie dokonać rezerwacji. To znaczne ułatwienie zarówno dla właściciela hotelu, jak i wszystkich potencjalnych gości obiektu. Nie może zatem dziwić, że system cieszy się coraz większą popularnością.

Kursy księgowości – stacjonarnie czy online?

0
Kursy księgowości

Okazji do poszerzania swojej wiedzy i zdobywania nowych umiejętności jest naprawdę sporo. Najlepszym rozwiązaniem pod tym względem okażą się oczywiście wszelkiego rodzaju kursy. Doskonałym na to przykładem jest branża księgowości, która zapewnia dostęp do niezwykle szerokiej oferty szkoleniowej.

Poszczególne programy dotyczą poszczególnych stanowisk, działów czy też przepisów, na których warto się skupić. Dzięki temu każdy jest w stanie znaleźć szkolenie spełniające jego wymagania. Mowa tu nie tylko o osobach poszukujących pracy, ale również o pracodawcach, którym zależy na poszerzaniu kompetencji zatrudnianych przez siebie pracowników.

Wybór jest szeroki nie tylko ze względu na mnóstwo poruszanych zagadnień, ale również na formę ich omawiania. Obecnie nic bowiem nie stoi na przeszkodzie ku temu, aby zdecydować się na kurs księgowości online lub postawić na tradycyjną formę nauczania stacjonarnego. Co okaże się lepszym wyborem? Odpowiedź na tak postawione pytanie znajdziemy poprzez analizę najważniejszych zalet i wad obu rozwiązań.

Co wybrać – kursy online czy stacjonarne?

Zacznijmy może od tradycyjnych szkoleń, które odbywają się w wyznaczonych salach lekcyjnych, mieszczących się zazwyczaj w siedzibie szkoły realizującej programy kursowe. Uczestnicy mogą liczyć na łatwy dostęp do specjalistów wyjaśniających wszystkie zagadnienia i przedstawiających to, jak należy do nich podejść w praktyce. Możliwość zadawania pytań i łatwy kontakt bezpośredni sprawia, że takie kursy księgowe odbywają się w sposób niezwykle sprawni. Kursanci natychmiast otrzymują potrzebne informacje, które mogą przyswoić.

Niestety, związane jest to z koniecznością dojeżdżania pod wskazany adres, co oczywiście zabiera sporo czasu. A jeśli zdarzy się tak, że z jakiegoś powodu nie możemy przybyć, zajęcia mogą przepaść.

Tego typu problemy nie występują w przypadku szkoleń online. Odbywają się one bowiem całkowicie zdalnie. Nie musimy więc nawet opuszczać domu lub siedziby firmy, w której pracujemy. Potrzebujemy tylko urządzenia z dostępem do sieci. Wszystko to zapewnia ogromną swobodę i łatwość w dostosowaniu się do realizowanego programu. Co ważne, szkolenia online dotyczą wszystkich kluczowych zagadnień. Z łatwością znajdziemy kurs na samodzielnego księgowego, biegłego rewidenta czy też szkolenia skupiające się na podstawach.

Jeśli zaś chodzi o wady, te związane są z brakiem bezpośredniego kontaktu ze specjalistami. To jednak może zostać załatwione poprzez nowoczesne programy do wideokonferencji.

Ile kosztuje drukowanie w drukarni?

0
Ile kosztuje drukowanie w drukarni

Najdroższe jest drukowanie kolorowe. Trzeba mieć tego świadomość, że za kartkę kolorowego wydruku zapłacić można nawet 10 zł. Za tę kwotę jesteś natomiast w stanie wydrukować nawet 100 sztuk kartek A4, które będą miały druk czarno-biały. Wszystko dlatego, że drukarki kolorowe są znacznie droższe, a i w ten sposób ich właściciele chcą odzyskać zainwestowane środki.

Drukowanie nie jest tanie

Jeżeli potrzebujesz kolorowego wydruku na pewno musisz przygotować się na spore koszty z tym związane. Czy będzie to drukarnia online, czy w stacjonarna, każda z nich proponuje wyższe ceny za drukowanie kolorowe niż za drukowanie czarno-białe. Nie ma co się dziwić. Taki jest standard. W końcu drukarnia musi pokryć koszty eksploatacyjne związane z zakupem tonerów, kartek papieru czy zużytej energii, potrzebnej do zasilania drukarek.

Nie mówimy jednak, że wszędzie musisz płacić dużo za wydruk kolorowy. Można znaleźć drukarnie, które oferują konkurencyjne ceny. Na pewno więc warto zrobić rozeznanie rynku, a na pewno uda się znaleźć dogodną dla siebie opcję, z której można będzie bez żadnych problemów skorzystać. Bezpośrednio uda się wtedy wydrukować zarówno kolorowe, jak i czarno-białe materiały.

Trzeba również mieć świadomość, że inne ceny są oferowane w przypadku klientów indywidualnych, a inne w przypadku firm. Firmy zwykle decydują się drukować wizytówki w dużych ilościach, dlatego można im zaproponować ceny hurtowe, które są o wiele niższe. Na pewno taki zakup po prostu się opłaca, co jak najbardziej gwarantuje osiągnięcie bardzo dobrych rezultatów.

Ile kosztuje drukowanie przy użyciu różnych typów drukarek?

Jeżeli zdecydujesz się na wydruk przy użyciu drukarki laserowej, zwykle zapłacisz ok. 20 groszy za stronę A4. Za tą samą kartkę papieru, jeżeli zostanie wydrukowana drukarką atramentową zapłacisz od 14 do 24 groszy, w zależności od punktu ksero, z którego usług skorzystasz. Cena zmienia się, ponieważ wszystko zależy od tego, za ile właściciel drukarni kupił głowicę do swojego sprzętu oraz jaką wydajnością charakteryzuje się cały sprzęt.

Koszt może wzrosnąć również wtedy, gdy drukarnia korzystać z lepiej jakości papieru, ale zawsze informuje o tym klienta i pyta, czy ma to być papier o podwyższonej jakości, czy standardowy.

Jak już mówimy o cenach druku, warto również prześledzić jeszcze raz ceny za wydruki kolorowe. Najczęściej drukowane są plakaty a3, które muszą mieć mocno nasycone kolory. W zasadzie każdy centymetr kartki jest tutaj pokryty kolorowe, co na pewno musi sporo kosztować. Ponadto, trzeba zastosować wysokiej jakości papier z efektem nabłyszczenia, a to dodatkowo zwiększa koszt zakupu. Warto zauważyć, że kupując drukarkę, każda drukarnia zwraca uwagę, do jakich klientów chce trafić. Jeżeli chce drukować przede wszystkim plakaty i wszelkiego rodzaju grafiki, musi mieć na stanie sprzęt, dzięki któremu będzie w stanie zadowolić klienta pod względem oferowanej jakości. Nie może to być na pewno przypadkowa drukarka, ale z funkcją drukowania fotograficznego. Koszty jej eksploatacji mogą być nawet o 50% wyższe niż standardowej drukarki, dlatego nie ma co się dziwić, że za taki wydruk trzeba znacznie więcej zapłacić. Wszystko w końcu kosztuje.

Technologie, jakie wykorzystywane są przy wydrukach stale się zmieniają, ale najważniejsze jest to, że wszystko idzie do przodu i można osiągnąć bardzo dobre efekty, jeżeli chodzi o wysokiej jakości wydruk. Na pewno, jeżeli tylko drukarnia chce mieć stałe grono klientów musi zdecydować się na zakup wysokiej jakości sprzętu.

Wdrożenie B2B w twojej firmie – kilka porad dla początkujących e-przedsiębiorców

0
Wdrożenie B2B

Wdrożenie rozwiązań B2B nie jest łatwe. Szczególnie jeśli jesteś osobą początkującą w e-biznesie i dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki. Uruchomienie odpowiednio skonstruowanej platformy B2B ma duże znaczenie w przypadku firm zajmujących się handlem – na przykład sklepów internetowych. Poniżej rozwiniemy temat – dowiesz się jakie możliwości daje korzystanie z profesjonalnej platformy B2B oraz gdzie szukać pomocy z jej wdrożeniem.

B2B dla twojej firmy – czyli jak dogodzić sobie i swoim klientom

Wdrożenie rozwiązań dedykowanych do transakcji internetowych jest niezwykle ważne. Handel w internecie powinien bowiem przebiegać możliwie jak najsprawniej. Niestety, ale często obsługa dużej liczby klientów jest żmudna i wyczerpująca. Również z perspektywy osoby dokonującej zakupów, sposób ich przeprowadzenia ma duże znaczenie – może zniechęcić lub zachęcić do dalszego przeglądania asortymentu.

Mówiąc wprost – sprawnie zaprojektowana platforma B2B może zadowolić obie strony transakcji – zarówno Ciebie, jako przedsiębiorcę i dostawcę usług lub produktów, jak i odbiorców-konsumentów zainteresowanych twoją ofertą.

Określenie strategii B2B – czyli personalizacja rozwiązań dla twojej firmy

Każde e-przedsiębiorstwo działa w odmienny sposób. Dlatego platforma B2B, z której będzie korzystać, powinna zostać podporządkowana jego specyfice i wyjątkowości. Chodzi nie tylko o stworzenie platformy wysoce funkcjonalnej w odniesieniu do twojego asortymentu, oferty i planów sprzedażowych. Również poczucie komfortu odbiorcy jest ważne. Powinien za jej pomocą móc szybko zorientować się w twoim sklepie oraz poczuć, że korzysta z oferty profesjonalnego przedsiębiorcy.

Jak tego dokonać? Kluczowe są wszystkie komponenty wizualne, które zostaną wykorzystane w konstrukcji platformy B2B. Chodzi o bannery, odnośniki, przyciski, grafiki, a także ogólnie – kompozycję całej warstwy wizualnej i layoutu.

Wybór konkretnych rozwiązań nie powinien być dokonywany „w ciemno”. Korzystając z oferty profesjonalnych firm, masz pewność, że zdajesz się na ich doświadczenie i wiedzę odnośnie funkcjonowania transakcji B2B. Warto też zwrócić uwagę, czy twój dostawca rozwiązań B2B przeprowadza wstępny audyt, w celu rozeznania się w możliwościach rozwoju twojego przedsiębiorstwa. Chodzi przede wszystkim o dokonanie kompleksowej analizy przedwdrożeniowej.

Platforma B2B nie powinna być również wdrażana bez przeprowadzenia odpowiednich testów. Nawet najbardziej dopracowane rozwiązanie wymaga poddania go testom kontrolnym. W czasie testowania platforma jest sprawdzana pod kątem jej funkcjonalności, przydatności, sprawności działania, a także merytorycznej poprawności. Pozwala to wyeliminować potencjalne błędy i wprowadzić zmiany jeszcze przed udostępnieniem ostatecznej wersji platformy.

Na koniec pragniemy polecić kontakt z OMNI Commerce, firmą, z której ofertą zapoznasz się pod linkiem: https://omnicommerce.pl/jak-wdrazamy-b2b/. Jej oferta skierowana jest właśnie do przedsiębiorców pracujących w modelu B2B, którzy pragną zoptymalizować zyski ze sprzedaży, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia firmy.

Organizowanie miejsca w półkach

0
Organizowanie miejsca w półkach

Coraz więcej z nas ma problemy z brakiem miejsca w naszych szafach i półkach. Mamy coraz więcej ubrań, ale coraz mniej miejsca. Na szczęście z pomocą przychodzą specjalne szuflady i organizery.

Folie samoprzylepne – czym są i do czego się je wykorzystuje?

0
Folie samoprzylepne

Folie samoprzylepne dają bardzo duże możliwości tworzenia nadruków reklamowych. Sprawdzają się szczególnie w przypadku reklam wielkoformatowych. Folie samoprzylepne można stosować na różnego rodzaju gładkie powierzchnie. Doskonale utrzymają się zarówno na szybach, jak i płytach PCV.

Proponowane przez drukarnię https://wielkiformat.biz/folie-samoprzylepne reklamy na folii samoprzylepnej, charakteryzuje bardzo wysoka odporność na niesprzyjające warunki atmosferyczne. Dodatkowo można zabezpieczyć nadruk przed różnego rodzaju uszkodzeniami mechanicznymi, stosując laminat. Do wyboru klienta są laminaty o matowym bądź błyszczącym wykończeniu.

Folie, na których wykonywane są nadruki, nadają się zarówno jako podłoże dla reklam umieszczanych na zewnątrz, jak i dla tych wewnętrznych. W drukarni wielkoformatowej wykonywane są nadruki najwyższej jakości, na wysokiej klasy rodzajach folii samoprzylepnych.

Folia monomeryczna samoprzylepna

Najważniejszą cechą tego rodzaju folii jest niezwykle wysoka nieprzezroczystość. Dzięki tej właściwości, kolory są na niej doskonale wyeksponowane. Intensywność i głębia barw sprawią, że reklama wykonana na tym rodzaju folii będzie się wyróżniała i z całą pewnością przyciągnie uwagę zachwyconych klientów.

Folia monomeryczna nadaje się do umieszczania reklam na powierzchniach płaskich, na których nie ma żadnych przetłoczeń, wgłębień, karbowań, czy innego rodzaju nierówności. Jest to folia o dość niskim okresie trwałości. Nadruk zachowa wysoką jakość przez ok. 3 lata od produkcji.

Folia samoprzylepna monomeryczna, dzięki cechującej ją odporności oraz uniwersalności, zadowoli klientów o wysokich wymaganiach, potrzebujących umieścić reklamę na powierzchniach takich, jak witryny sklepowe, stoiska promocyjne czy pojazdy.

Folia polimeryczna samoprzylepna

Ten typ folii wykonany został z niezwykle trwałego materiału PCW. Podstawowe cechy tej folii, to jej biały kolor oraz wysoki połysk. Dzięki temu nadruk wykonany na niej jest bardzo realistyczny, wręcz przypominający jakością fotografię. Taka jakość nadruku na pewno będzie więcej niż zadowalająca dla klienta, któremu zależy na tym, by przyciągnąć uwagę odbiorców reklamy.

Nadruk wykonany na folii polimerycznej charakteryzuje się średnią trwałością. Folia ta w wersji niezadrukowanej utrzymuje się na powierzchni do 5 lat. Reszta zależy od rodzaju użytego do wykonania nadruku tuszu oraz techniki, jaką zastosowano w konkretnym przypadku reklamy. Do folii polimerycznej dołączony jest wysokiej jakości klej akrylowy oraz podkład, dzięki czemu umieszczenie reklamy we właściwym miejscu będzie znacznie łatwiejsze.

Zazwyczaj reklamy wykonane na folii polimerycznej umieszcza się na samochodach lub szyldach czy tablicach reklamowych.

Folia wylewana

Jest to folia w kolorze białym, o wysokim połysku. Jej wielkim atutem jest bardzo dobra przyczepność oraz odporność na zwijanie. Zarówno papier podkładowy, jak i materiał wierzchni, z którego jest wykonana, są najwyższej jakości, tak, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Dzięki tym cechom, nadruk reklamowy jest doskonale płaski i się nie zwija.

Folia wylewana świetnie nada się do powierzchni wypukłych, z zagłębieniami czy zagięciami. Nadaje się do naklejania na samochody osobowe, autobusy, czy nawet sprzęt budowlany.

Folia odblaskowa

Ta wykonana z odblaskowego materiału folia samoprzylepna gwarantuje wyraźne nadruki, idealne do zastosowania na znaki drogowe, tablice informacyjne czy dekoracje. Wysoki stopień odblaskowości i idealnie gładka powierzchnia nadruku dają efekt, który przyciągnie uwagę każdego.

Folia odblaskowa sprawdzi się przy zastosowaniu na powierzchnie ocynkowane, metalowe i aluminiowe.

Dzięki bardzo wysokiej odporności na trudne warunki atmosferyczne, takie jak śnieg, deszcz, czy silne słońce, ten typ folii najczęściej stosowany jest na zewnątrz.

Folia OWV (One Way Vision)

Wykonana jest z materiału perforowanego, dzięki czemu nie ogranicza ona widoczności. Doskonale sprawdzi się do użytku na powierzchnie szklane, transparentne. Folia OWV jest folią półprzezroczystą, jednak kolor nadrukowany na zewnętrznej stronie ma bardzo wysoką jakość.

Ten rodzaj folii, dzięki swej wysokiej odporności, może być z powodzeniem stosowany na długotrwałe ekspozycje.

Folia szroniona

Ten typ folii stosowany jest przede wszystkim jako element ozdobny. Doskonale imituje efekt srebrnego, piaskowanego szkła. Można w niej wyciąć dowolny wzór, np. napis czy logo.

Jest to folia miękka, polimeryczna, która stanowi doskonałe połączenie trwałości oraz możliwości łatwego usunięcia.

Folia ploterowa

Folia ploterowa to folia barwiona na etapie produkcji, nacinana na ploterze tnącym. Ma ona określone barwy, bez możliwości nadruku. Folia ploterowa utrzymuje długo intensywne kolory bez konieczności laminowania.

Folia ta jest kolorowa z obu stron, dzięki czemu doskonale nadaje się na przezroczyste podłoże, takie, jak szyby samochodowe, witryny sklepów czy przeszklone drzwi.

Folie samoprzylepne oferowane przez https://wielkiformat.biz/folie-samoprzylepne są materiałami z najwyższej półki. Stworzone na nich reklamy cechuje doskonała jakość i wysoka odporność, dzięki której mogą być one stosowane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz.

Możliwość składania zamówień online powoduje, że współpraca z drukarnią przebiega przyjemnie i z dużą dozą elastyczności. Zyskują przy tym Państwo gwarancję najwyższej jakości wykonywanych usług, która zaspokoi gusta najbardziej wymagających klientów i skutecznie przyciągnie uwagę.

Zobacz też