Gdzie montować system rezerwacji i płatności online?

0
Gdzie montować system rezerwacji i płatności online?

Masz własny biznes? W takim razie musisz poważnie zastanowić się nad tym, jak usprawnić możliwości rezerwacji usług lub produktów swoim klientom. Obecnie istnieje wiele propozycji, a płatności mobilne lub internetowe stają się coraz bardziej popularne. Świetnym przykładem są między innymi takie propozycje, jak system rezerwacji i płatności online, który wykorzystywać można zarówno w salonach usługowych, np. u fryzjera, jak i w obiektach noclegowych, do których należą przykładowo hotele.

Jak wygląda współpraca z takimi firmami i ile można zyskać? Zapraszamy serdecznie po niezbędne informacje. Dzięki nim nie będziecie inwestować swoich środków w ciemno, nie wiedząc, czy finalnie spełni ona Wasze oczekiwania. System rezerwacji i płatności online to nic nowego, lecz coraz więcej niewielkich przedsiębiorców może z niego korzystać w swoich działalnościach.

System dla barbera lub fryzjera

Telefon kiedyś udostępniał ogromne możliwości, ponieważ mogliśmy w ciągu kilku minut połączyć się z salonem, zarezerwować wizytę i już. Trzeba była jednak oderwać się od pracy, w obydwu przypadkach. Trzeba przyznać, że był to dyskomfort. Specjalista także nie miał pewności, czy umówiona wizyta dojdzie do skutku, gdyż klient zawsze mógł po prostu nie przyjść. Interesant dodatkowo musiał pytać o termin i godzinę, specjalista lub menager szukali w kalendarzu. Mimo minimalizacji czasu i kosztów, system można było jednak poprawić. Na szczęście pojawił się internet, który zaoferował nam znacznie więcej ciekawych innowacji i opcji.

Obecnie system rezerwacyjny z płatnościami online jest tak skonstruowany, że po wejściu na stronę danego salonu fachowca, od razu widzimy, w które dni są dostępne wolne terminy i jakie godziny mamy do dyspozycji. Czy to nie jest maksymalnie wygodne? Dodatkowo możemy dokonać rezerwacji wybranego przez siebie czasu i finalnie zapłacić. Specjalista od razu ma pieniądze, a Wy nie musicie się martwić, że zapomnicie gotówki, karty lub nie fryzjer nie będzie mógł wydać. To tylko przykład. Działa to niemal we wszystkich salonach usługowych.

Coś dla noclegów

System rezerwacji i płatności online to obecnie podstawa dla obiektów noclegowych, które swoich klientom oferują błyskawiczny system. Załóżmy, że interesant wraca znad morza i przejeżdża przez Warszawę. Woli się zatrzymać, ponieważ ma jeszcze kawałek trasy i chce się przespać jedną noc, by nie powodować zagrożenia. W ten sposób pasażer może zabookować nocleg i od razu wiadomo, gdzie jechać, by znaleźć pokój. Jest to wyjątkowo wygodne.

Pozycjonowanie tradycyjne a pozycjonowanie long-tail – czym się różnią?

0
Pozycjonowanie tradycyjne a pozycjonowanie long-tail - czym się różnią?

Pod hasłem pozycjonowanie kryje się szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwarki Google. W zależności od rodzaju promowanej witryny, możemy wyróżnić dwa podejścia do SEO:

  • Pozycjonowanie tradycyjne
  • Pozycjonowanie long-tail

Pozycjonowanie tradycyjne

Działania z zakresu pozycjonowania tradycyjnego są stosowane najczęściej w przypadku firmowych stron internetowych. Dotyczą promowania odgórnie wybranych fraz i opierają się na linkowaniu, artykułach sponsorowanych oraz wykorzystaniu content marketingu. W zależności od konkurencyjności fraz, pierwsze wyniki tradycyjnego pozycjonowania stron internetowych mogą pojawić się w przeciągu dwóch lub nawet kilku miesięcy.

Tego rodzaju pozycjonowanie sprawdza się najlepiej przy małych platformach, nie wymagających szczegółowej analizy fraz kluczowych. Celem działań SEO w tym zakresie jest najczęściej osiągnięcie określonego w umowie efektu. Takie podejście sprawia, że niektóre Agencje korzystają z wątpliwej jakości rozwiązań, które nie gwarantują pożądanej stabilności pozycji i mogą narazić naszą witrynę na karę od giganta z Mountain View.

Pozycjonowanie long-tail

Wykorzystując pozycjonowanie stron internetowych long-tail, zyskujesz możliwość promowania praktycznie nieskończonej ilości fraz kluczowych. W przeciwieństwie do podejścia tradycyjnego skupiającego się wyłącznie na popularnych frazach, pozycjonowanie szerokie stawia na kilku członowe, bardziej szczegółowe słowa kluczowe. Oczywiście nie są one wyszukiwane tak często, jak frazy wykorzystywane w podejściu tradycyjnym, jednak pozwalają na wypracowanie naprawdę imponujących efektów. W jaki sposób? Z uwagi na małą konkurencyjność, znacznie łatwiej jest osiągnąć na nie wysokie pozycje w wyszukiwarce. Ponadto, promując dużą liczbę tego rodzaju fraz, ich łączna ilość wyszukań może przewyższyć liczbę wyszukań fraz popularnych.

Tego rodzaju podejście do SEO sprawdza się znakomicie w przypadku sklepów internetowych, które oferują szeroką gamę produktów. Dzięki pozycjonowaniu stron internetowych long-tail, znacznie łatwiej trafisz do Klientów poszukujących konkretnych produktów.

Które rozwiązanie wybrać?

Dobór odpowiedniego rozwiązania zależy przede wszystkim od charakterystyki pozycjonowanej witryny. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie podejście do SEO sprawdzi się w przypadku Twojej strony internetowej, skonsultuj się z przedstawicielem Agencji WebDoctor.

Więcej informacji: http://www.webdoctor.pl/

Jak chronić dane w smartfonie?

0
Jak chronić dane w smartfonie?

Utrata danych wiąże się nie tylko z zagrożeniem w postaci intymnych zdjęć, które trafiły do szerokiego grona odbiorców, ale również wglądem osób nieupoważnionych do prywatnej korespondencji, haseł np. do konta bankowego, ważnych dokumentów oraz wielu innych informacji, których prywatność jest dla nas szczególnie ważna. Smartfon jest obecnie urządzeniem, które staje się małym centrum dowodzenia każdego użytkownika, w związku z czym jest wyjątkowo bogatym źródłem informacji.

WAPRO Aktualizacje – najważniejsze zasady aktualizacji systemu Asseco WAPRO

0
WAPRO Aktualizacje - najważniejsze zasady aktualizacji systemu Asseco WAPRO

Poznaj najważniejsze zasady związane z instalacją WAPRO. Aktualizacje systemu ERP należy przeprowadzać regularnie, by utrzymać wysoką stabilność programu!

Kampania reklamowa

0
Kampania reklamowa

Każda kampania reklamowa ma na celu zdobycie jeszcze większej ilości klientów. Chyba każda firma doskonale zdaje sobie sprawę, że taka kampania reklamowa musi być często organizowana, ponieważ będziecie jeszcze lepiej i mocniej znani. Żeby jednak ją przeprowadzić potrzebnych Wam jest kilka rzeczy. Przede wszystkim odpowiednio opracowana reklama za którą odpowiadają najlepsi specjaliści. Co mówić, jak działać – to nie wszystko.

Nie zapomnijcie również chociażby o gadżetach reklamowych. Chyba każdy z Was doskonale wie, jak takie gadżety reklamowe wyglądają. I jak oddziałują na ludzi? Sami więc wiecie, że są one naprawdę niezwykłą pomocą dla Waszych działań marketingowych. Jakie gadżety najlepiej sprawdzą się w Waszej firmie? To zależy od tego, jaka działalność prowadzicie. Ale zacznijcie od początku. Przede wszystkim musicie znaleźć miejsce, gdzie zamówicie takie rzeczy. W wielu miastach znajduje się hurtownia reklamowa z odpowiednią ofertą lub możemy też odwiedzić internetową hurtownię reklamową http://www.reklamarzym.pl/.

Produkty reklamowe można podzielić na kilka kategorii. Przede wszystkim najpopularniejsze artykuły biurowe. Co się do nich zalicza? Chociażby długopisy reklamowe jednorazowe lub z wymiennym wkładem, czarne, niebieskie lub też w innych kolorach, jak chociażby czerwony, zielony. Możecie zamówić długopisy tańsze, jak również takie droższe, które również mogą być prezentem dla najwierniejszych klientów. Do artykułów biurowych zaliczyć można również chociażby ołówki z gumką lub bez, a nawet kredki najróżniejsze rodzaju.

Nie można zapomnieć o artykułach reklamowych, do których można zaliczyć kubki reklamowe. Tak, są one uwielbiane również przez pracowników firmy, którzy mają w czym popijać poranną kawę. Do takich gadżetów reklamowych można zaliczyć także pendrivy, gdzie klienci będą mogli zgrywać najróżniejsze rzeczy. Jest to bardzo nowoczesna oferta, która powoli przebija chyba najpopularniejsze smycze reklamowe. Kiedyś klienci rozchwytywali się nad takimi smyczami. Dzisiaj też je lubią, jednak chętniej rękę wyciągają po masowe pamięci, czy też po powerbanki, dzięki czemu w dowolnej chwili będą mogli podładować baterie w telefonie.

Wydawnictwo WiP (Wiedza i Praktyka)

0
Wydawnictwo WiP (Wiedza i Praktyka)

Wydawnictwo WiP, powstałe w 1997 roku w wyniku współpracy wydawnictwa KiK oraz niemieckiego wydawnictwa VNR publikuje książki przeznaczone przede wszystkim dla profesjonalistów w różnych dziedzinach – zarówno tych z zakresu działalności publicznej, jak i prywatnej. To właśnie dlatego książki publikowane przez wydawnictwo WiP są tak rozchwytywane przez specjalistów, fachowców oraz właścicieli firm i przedsiębiorstw. To właśnie do nich wydawnictwo WiP kieruje swoją niezwykle bogatą i ciekawą ofertę.   

Wydawnictwo WiP opinie


Opinie wygłaszane na temat WiP jednoznacznie wskazują, że sfera poradników dla profesjonalistów od dawna cierpiała na niedobór adekwatnych do ich potrzeb publikacji. Tysiące zadowolonych czytelników regularnie powracają, by dzięki szerokiemu wyborowi książek ciągle poszerzać swoją wiedzę, rozwijając się tak osobiście, jak i zawodowo. Zarówno właściciele, jak i zarządzający znajdą tu coś dla siebie. Co ważne, wydawnictwo WiP notuje także stały wzrost liczby klientów nowych. To dzięki takim faktom można jednoznacznie stwierdzić, czy wydawnictwa cechują się realnym rozwojem, czy stagnacją. Wydawnictwo WiP zdecydowanie przynależy do tej pierwszej grupy. Sukces przez nie osiągnięty jest tego dowodem.

Nowoczesność w dotarciu do czytelnika


Strona wip.pl jest podstawowym adresem pod który udają się klienci chcący dokonać zakupu interesującej ich książki. Jak na XXI wiek przystało, wybierają oni już nie tylko wyłącznie wersje papierowe. Te czasy nieuchronnie odchodzą w mroki historii. Wydawnictwo WiP zareagowało jednak odpowiednio, oferując jako jedno z pierwszych swoje publikacje na nośnikach elektronicznych, portalach tematycznych, a nawet na materiałach wideo. Co więcej, wydawnictwo WiP jako jedno z pionierów tego typu rozwiązań wśród wydawnictw, wprowadziło do szeregów swoich pracowników… robota. Tak, od 2018 roku obsługa korespondencji przychodzącej prowadzona jest przez sympatycznego robota. Ciekawe, czy ktoś podczas wymiany wiadomości poznał z kim ma do czynienia!

Zbieranie drużyny profesjonalistów

0
Zbieranie drużyny profesjonalistów

Prowadzenie projektów informatycznych w oparciu o współpracę z freelancerami może niekiedy okazać się kłopotliwe. W grę wchodzą nie tylko problemy z terminowością, ale także z kwestiami bezpieczeństwa i nieporozumieniami pomiędzy autorami różnych części kodu. Można temu zaradzić w prosty sposób.

Ocieplanie wizerunku firmy – filmy promocyjne na ratunek

0
Ocieplanie wizerunku firmy – filmy promocyjne na ratunek

Internet przyniósł ogromne zmiany w prowadzeniu biznesu na całym świecie. Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że firma bez własnej strony internetowej, zniknie z rynku szybciej, niż zdążyła się na nim pojawić. Dziś jednak możemy powiedzieć sobie jasno, że nawet profesjonalnie skonstruowana strona internetowa, nie przyniesie satysfakcjonujących rezultatów, jeśli przedsiębiorcy nie zajmą się szeroko rozumianym marketingiem i ociepleniem wizerunku marki.

Filmy promocyjne to doskonały pomysł do tego, by przedstawić swoją ofertę, rozwiązania, możliwości, różnicę i jakość. Warto określić budżet, rodzaj i kanał, którym firma będzie chciała docierać do swoich potencjalnych klientów, ponieważ profesjonalne filmy promocyjne muszą być dostosowane do zainteresowań interesantów.

Współpraca z profesjonalistami, przyniesie satysfakcjonujące rezultaty

Nie musisz sam produkować swoich filmów, by pracowały one na renomę Twojej firmy. Większość dużych przedsiębiorców i działalności zleca nie tylko wyprodukowanie takich materiałów, ale nawet dystrybucje zewnętrznym firmom, które doskonale znają rynek i potrafią dopasować treść do oczekiwań. Oczywiście osoby oglądające takie filmy promocyjne mogą zdawać sobie sprawę, że zajmowali się nimi specjaliści od PR-u i profesjonalni montażyści, jednak taka forma reklamy w dalszym ciągu będzie na nich działać.

Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ nawet profesjonalne podejście do klienta, jest mile widziane na rynku, gdzie coraz rzadziej mamy bezpośredni kontakt z ludźmi. Większość czynności jest zautomatyzowana, co powoli zaczyna przeszkadzać konsumentom. Żeby się o tym przekonać, wystarczy zadzwonić na infolinię lub odwiedzić fanpage marki, by zostać obsłużonym przez automat lub bota, który każe jedynie wykorzystywać liczby i jedynie w skrajnych przypadkach, będziemy mieć do czynienia z konsultantem.

Telewizja kontra internet

Chociaż samo określenie filmy promocyjne kojarzy się bardziej z produkcjami widzianymi w telewizji, to warto zwrócić uwagę na to, że jednak częściej możemy spotkać się z nimi w sieci. Producenci odzieży, suplementów, a nawet elektroniki, dotarli już do tego, że finansując Youtuberów i influencerów, są w stanie dotrzeć do młodszej grupy odbiorców, którzy prędzej podzielą się swoim nowym zakupem przed dużą grupą przyjaciół, niż osoby starsze, które nie korzystają tak chętnie z Social Mediów.

Ty również postaw na sprawdzone rozwiązania, jeśli chcesz, żeby twoja firma była widoczna w mediach i cieszyła się pozytywnym wizerunkiem wśród zadowolonych klientów.

Firmowa strona internetowa – jaka powinna być?

0
Firmowa strona internetowa - jaka powinna być?

Każdy przedsiębiorca, który prowadzi własną firmę, z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, że posiadanie strony www to w dzisiejszych czasach konieczność. Bez czytelne, eleganckiej witryny może być trudno osiągnąć sukces – dlaczego?

Logistyka magazynowa – co to jest?

0
Logistyka magazynowa – co to jest?

Logistyka magazynowa to kompleksowe i systematyczne przechowywanie i zarządzanie różnego rodzaju towarami. Logistyka magazynowa stanowi część ogólnej logistyki, prowadzonej w wielu przedsiębiorstwach na całym świecie. Logistyka magazynowa odpowiada przede wszystkim za powierzchnie magazynowe.

Zobacz też